Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 590
Hei! Jeg sitter her å irriterer meg grønn av at den helvetes pc skjermen min går i Store mode.
Jeg aner ikke hva jeg gjorde for å få den i Store mode, hadde foten borti noen knapper. Har prøvd lenge for å få den tilbake til normal uten å lykkes, så noen som vet hvordan jeg får den ut av store mode?

Det er snakk om en Samsung Syncmaster SA350 btw!
samsung? trykk volum knappen foran på tven, når volumskalaen dukker opp på tven trykker du på menyknappen på tven og holder den inne i 5 sekunder
Prøv å holde inne Menu knappen i 5 sekunder.
Har prøvd å holde menu knappen inne i 5 sekunder, funka ikke. Jeg har ikke volum knapp da det er en pc skjerm.
Får du opp OSD menyen på skjermen? Altså den du kan stille inn instillinger osv?

Hvis det er det som er Store Mode at den blant annet er disabled, så skal løsningen iflg. manualen være å holde Menu knappen inne i 5 sekunder.

Samsung har forresten gratis support chat på sine nettsider, så kan jo være en idè å ta kontakt med de derfra.
Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Får du opp OSD menyen på skjermen? Altså den du kan stille inn instillinger osv?

Hvis det er det som er Store Mode at den blant annet er disabled, så skal løsningen iflg. manualen være å holde Menu knappen inne i 5 sekunder.

Samsung har forresten gratis support chat på sine nettsider, så kan jo være en idè å ta kontakt med de derfra.
Vis hele sitatet...
Stemmer det ja, da jeg holder inn menu knappen i 5 sekunder så blir noen av instillingene disabled. Nå funker alle instillingene, satt den på "gamer" mode, men etter ca 5sec går den tilbake til Store mode igjen.

Takk for tipse, skal sjekke ut samsung sin support chat senere!