Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1126
noen som har noe erfaring eller tripp report på disse? eller som har testet de og vet om de er bra eller ikke blir kalt E-Mc2 Einstein
Sist endret av mr-martinss; 13. september 2011 kl. 21:52.
hva faen er Emc2 einstein for noe? Blotter syre eller hva?

får bare opp ordentlige artikler når jeg googler det
fant en rapport selv nå... http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26046 men skue likt og hørt en tripp repport hvordan turen var
Hørte noe rykter om at de rosa einstein knipsa inneholdt PMMA! Så vil anbefale å teste med EZ-kit og være forsiktig!
hmmm de er jo testet i den lenken jeg la inn over.. må jeg vel teste 1/5 selv først og så 1/5 tilfelle det er noe tull så jeg ikke gir det videre..... eller er det noen andre som har testet disse eller hørt noe annet?
Hvis du søker på Einstein her på forumet, så får du opp tråden som heter "Det norske ecstasy-markedet" som andre på lista. Og hvis du går inn der og leser på de siste sidene så står det om, jepp, du gjettet rett, einsten aka E=Mc2 ‎
ty men aner du om det er pmma i det mye og lese...
tusen takk da vet jeg alt jeg trenger og vite kan bli en del kule helger fremover xD