Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1039
Hei,

Jeg lurte litt på om det er mulig og sette inn et til skjermkort i pcen uten at skjermkortene er identiske.

Har et gainward gtx 580 skjermkort fra før av.

Hvilke fordeler vil det ha med et gtx 590 skjermkort og et gtx 580 i pcen? og er det mulig?

er det mulig med å ha et radeon kort i pcen med gtx 580 kortet?
Gtx 580 + 590, nei.
Gtx 580 + Radeon kort, ja, men de vil fungere hver for seg og ikke jobbe sammen.

Hva er poenget? 580 drar det som er, kjøp isåfall et 580 til når du føler du trenger det 590 er unødvendig.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
590 koster nesten 6k og er veldig overkill
jeg vet, 590 er vel litt OP, men hvis plutselig en kompis eller noe skal selge et 480 kort for en tusing, vil det da være vært det? Og hvis kortene fungerer hver for seg, vil jeg kunne spille osv på to - tre skjermer eller hvordan vil dette fungere med to skjermkort som ikke er identiske?
Da vil du kunne bruke det ene skjermkortet til den ene skjermen og det andre til den andre skjermen, så ja det er greit nok det. Men jeg ville ikke sagt det er verdt det, ettersom GTX 580 er mer enn godt nok.
peis på! ett ekstra 480 skjermkort kan være god knall det. ett 580 vil være bra det, men hvis du skal kjøre heftige spill på altfor heftige instillinger kan det være kjekt med ett ekstra skjermkort hvis du tenker på å ha flere skjermer
sett opp 480'en til å være dedicated PhysX unit, profit?
du høres rimelig dust ut hvis du skal ha et gtx 590 i tillegg til 580'en din...
Sitat av Saimhann Vis innlegg
peis på! ett ekstra 480 skjermkort kan være god knall det. ett 580 vil være bra det, men hvis du skal kjøre heftige spill på altfor heftige instillinger kan det være kjekt med ett ekstra skjermkort hvis du tenker på å ha flere skjermer
Vis hele sitatet...
Jeg ville heller spart de 1000kr til ett 580 til SLI isåfall. Vil ikke si at ytelsen du taper på å ha flere skjermer er verdt 1000kr for å gjøre opp for. Jeg kjører Battlefield: Bad Company 2 i fullgrafikk på full HD med 2 skjermer med 100+ FPS. Det er med ett GTX 570.
Sitat av Blastedcow Vis innlegg
du høres rimelig dust ut hvis du skal ha et gtx 590 i tillegg til 580'en din...
Vis hele sitatet...
Må si meg ganske enig med Blastedcow her.. er du helt tulling?
Sitat av Lubbii Vis innlegg
Må si meg ganske enig med Blastedcow her.. er du helt tulling?
Vis hele sitatet...
Han spør jo bare om hvordan det vil fungere og hva vi vil annbefale, og det er dere framstår som misunnelige idioter når dere poster ting som det her. Voks opp.
Sist endret av bamsegutt; 13. september 2011 kl. 16:05.
Hahaha, det var en intern spøk mellom trådstarter og oss, Bamsegutt