Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1945
Hoi, første tråden jeg kaster utpå her. Har et lite problem, vet ikke om det er et problem en gang, men jeg sitter med Dead Island i hånda og driver å installerer det, så får jeg beskjed om å skrive inn key, så finner jeg key'en på baksiden av brukerhåndboka, så er den i 3x5 rader, å ikke i 5x5 som det vanligvis er. Problemet her er at steam ber om 5 rader, og jeg bare har 3... Halp anyone?
Dobbeltsjekket at du ikke ser på feil tall?
bakpå brukerhåndboka er det en hvit stripe der koden bruker å stå, men den er det ikke skrevet noe på, bare klistra en lapp med key på der, den koden med 3 rader altså. Kan ikke se hvor det ellers skal være :P
Hvor mange rader det er er irrelevant. Se på antall tall istedet. Har du prøvd å skrive inn koden?
Ja, prøvde å legge den inn, men da får jeg bare som svar at spillet ikke er tilgjenglig for kjøp i dette landet. kjøpet ditt er opphevet, wtf liksom : p Kjøpte det på cdon btw, ikke steam. men det er jo steam install sååee. i have no clue
Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men de fleste butikkene jeg vet om har ikke tatt inn Dead Island. På starten var det ingen som visste hvorfor, men det er veldig sannsynlig at norske butikker ikke tar det inn pga Utøya. "Dead Island" er nok ikke det morsomste å høre hype om hvis man kjenner noen eller var på utøya.
Det er jo tatt inn.. tror ikke det svaret har så stor relevans:P men takk for forsøket! Vet de sku ta vekk no spill, men ikke dead island. ble lansert i dag.
Sitat av zyphon Vis innlegg
Ja, prøvde å legge den inn, men da får jeg bare som svar at spillet ikke er tilgjenglig for kjøp i dette landet. kjøpet ditt er opphevet, wtf liksom : p Kjøpte det på cdon btw, ikke steam. men det er jo steam install sååee. i have no clue
Vis hele sitatet...

Du bestilte fra CDON.NO. CDON har butikk i Hele norden (Norge, Sverige, Danmark, Finland) og EU. Det står bare EU på siden hvertfall. Så kanskje spillet er fra et annet land som Sverige eller noe lignende? For I sverige har de kanskje 3-lines? Det sto jo at spillet ikke var tilgjengelig for kjøp i DETTE landet.

Hadde nok ikke vært CDON's første problem, hvertfall

Uansett, lykke til!

- Serenity
Sitat av zyphon Vis innlegg
Det er jo tatt inn.. tror ikke det svaret har så stor relevans:P men takk for forsøket! Vet de sku ta vekk no spill, men ikke dead island. ble lansert i dag.
Vis hele sitatet...
Altså, jeg jobber i Elkjøp, og hverken Elkjøp eller Lefdal har tatt det inn, og hadde en del kunder innom jobben som sa at ingen andre butikker de hadde vært i hadde tatt det inn.

Men jeg er forsåvidt enig i det du sier, det har nok lite med saken å gjøre :P
Ser jo at det er et par nettbutikker som har det, så min første teori er nok feil uansett ja. Men det passet så bra utifra at du fikk error om feil land

Edit: fant denne og, men ser ut som ikke alle butikker er "enige" i boikotten http://www.gamereactor.no/blog/draxi/28463/
Sist endret av olli408; 9. september 2011 kl. 09:58.
Hvorfor kjøpte du det ikke bare via steam ? Det gjorde jeg og hadde ingen problemer. Gleder meg bare til jeg er ferdig på jobb nå!
Men du er sikker på at du ikke ser på strekkoden ?
Sist endret av Hydroide; 9. september 2011 kl. 10:25.
Venter på svar fra cdon nå, så får vi se hva det blir til :/ Har en stygg følelse at det er pga Utøya og det er banned, så da får jeg laste det ned å game litt SP til jeg får lønn å får kjøpt det via Steam bad day...
Sitat av zyphon Vis innlegg
Venter på svar fra cdon nå, så får vi se hva det blir til :/ Har en stygg følelse at det er pga Utøya og det er banned, så da får jeg laste det ned å game litt SP til jeg får lønn å får kjøpt det via Steam bad day...
Vis hele sitatet...
Hvem er det som liksom skal ha banna spillet i Norge? At private selskaper velger å ikke føre en vare er ikke det samme som å si at varen er forbudt eller sensurert.
Sist endret av Mith; 9. september 2011 kl. 13:16.
Ja, banned blir det ikke...
sa jeg hadde en følelse jeg, konstanterte ikke at det var banned:P

Vi får se hva som skjer. venter enda på cdon..

på jobb som kundeservice, så jeg leser dårlig, joda jeg konstanterte det i tråden, men jeg trakk det akkurat tilbake :P
Møtte på samme problemet har noen klart å fikse det enda?