Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2249
nice.. skal lese igjennom den nå.. keep 'em posted
kult kult
*titte videre på siden*
jeg er stolt over meg selv skift på fonter og slikt snarest, sett f.eks gusto eller virre på jobben med designet....
Veldig morro lesestoff. Likte spesielt den med strekkodene.

Men øynene mine liker ikke hvit tekst på svart bakgrunn, så det kunne godt vært fikset. (Så sant andre har samme problemet.)

Gleder meg til neste nummer.
Lo meg ihjel når jeg leste om strekkodetrixa Dette må prøves!
/me anbefaler alle å lese!


( kommer til å le desto mer hvis f.eks kassadama ikke skjønner at pipelyden er borte og kjører varen gjennom kasse 20 ganger og klør seg i hodet.. hoho )
skikkerlig bra
ser fram imot neste nummer.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Som elgen sa: kongle!

Tror jeg skal ta meg en tur på supern, teste de strekkode greiene
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Skal se over nå Genialt! Keep 'em coming
Bra, men designet må fikses, var ekkelt å lese og jeg ble svimmel
Jepp, meget bra
men som flere sier, design...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Najs work. Skal ikke klage, var mye morro. Syns ikke designet var noe å blåse sånn opp for heller, var helt greit det.
Er jo litt bra å se at noen orker å skrive disse tingene.

Men alt er gammelt og du finner 100 sider på nettet om alle tingene som var i zinet. Alt var outdated og gammelt.. <hrmf>( men det er vel det meste her)</hrmf>
Genialt

Anngående det med strekkodene; er disse default aktivert? Jeg trodde iaf ikke de var det. Skyt meg hvis jeg tar feil men da jeg jobba 1 år i kassa på Rimi fant jeg ut at ikke alle strekkoder eksisterer / er aktivert slik at de kan brukes.
Bra jobba!
Det var en lettelse og få slått ihjel en halvtime med godt lesestoff når du sitter på skolen og kjeder ræva av deg.
Likte veldig godt både strekodegreia, GNU/linux intro'n, virkeligheten suger, ja hele zinet faktisk.

Når kommer neste nummer?
Jeg vil ha mer!
herlig! får bidra med noe til neste
jer er imponert... men hva om at vi detter ned på artikkelen når vi trykker på artikkelnavnet i innholdet!? Teksten var behagelig, ligner ei "nettavis"!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Har ikke lest den ennå, men følte bare at jeg måtte påpeke at det står "Discamer" mer stor hvit fin tekst der da. Det er vel litt feil?
Ett par komentarer til deres komentarer:

Alle som merket at designet suger:
Det er derfor det står på forsiden at stillingen som designer er åpen om du ønsker og gjøre stor innsats for ingenting penger, mail

Til alle som synes strekkode artikklen var bra:
thanks.. Jeg elsker skryt.. MER... MER..

og da kommer vi til KozmiC:
Ta f.eks. strekkode artikklen.. Hvilke andre 100 plasser finner du den??? Og hvordan av artikklene beskrev noe som ikke funker lengere? Ja.. Det må nemlig ha sluttet og funke før man kan kalde det "utdatert", so bugger off..

morten:
Jepp.. Dette er konfigurasjons koder.. Det går ikke ant og disable dem. Man kan derimot disable andre typer koder med configkodene (f.eks. disable EAN 13).

Malbolgia:
Rettskrivningen min suger pepsi max.

STX:
Kanskje i neste nummer.

Når kommer neste nummer ut:
Det bestemmer dere... d.v.s. når det er kommet inn nokk artikkler (ezine@freakforum.nu <-- *hint hint*).

Scha
Scha: ah, ok, rett og slett evil det der da. Og så sende rundt 800 freaks med disse kodene og bare helvete in mind; dette må bli bra.

Hva med at alle her skriver ut så de har nok til å dekke 2-3 butikker i hver by man lever i og så går ut på samme dag og setter dem inn i butikkene, da blir det nok helvete uten like

Ser for meg overskriften i vg:
"Norsk ungdom amok med strekkoder, Rema-Reitan og Rimi-Hagen fortviler."
Artig lesestoff. Foresten, noen som har prøvd det med strekkodene. Vis det funker skal jeg gjøre eiern av nærbutikken hær gal *Ler rått*
Darris: testa, faktisk i trondheim, i går.. hehe.. Jeg hadde printa ut hele zinet og besøkte dama mi på jobb.. Dem har Orbit lesere. Så sa jeg "Vist du scanner denne strekkoden, så...", og før jeg fikk sakt noe mer scanna hun den.. Det kom 3 høye beep fra leseren og der det skal lyse grønt blinket det nå rødt...

Hvor er foresten nærbutikken din?

Scha
▼ ... over et år senere ... ▼
veit denne thredem er uber gammel deluxe.menne.jeg lurte på om man kunne legge ut ezine igjen.prøvde å gå inn på freakforum.nu/ezine, (uten komma) men da fikk jeg bare 404.så enten er det flyttet,eller fjernet.lurte på om det kunne legges ut igjen.skulle ha tak i ene guiden der nå, men det gikk jo ikke.
desuten,så har det også kommet veldig mange nye brukere som sikkert har en go del å bidra med til en ny release.er jo over et år gammel denne threaden.

Scha:nærbutikken, romolslia i Tr.heim
jeg fikk også 404
me too..

*me want to read*
jepp, det hadde vært hyggelig av admin eller gud vet hvem som har siden å laste den opp!
Send et pm til Scha og si at dere vil ha urlen til nFF e-Zine Issue 001 Released
Jeg vil gjerne ha
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av meitemark
Send et [COLOR=red]pm[/COLOR] til Scha og si at dere vil ha urlen til nFF e-Zine Issue 001 Released
Vis hele sitatet...