Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1602
Oslo Lan 2002 blir holdt i Norges Varemesse i Lillestrøm fra 3-6 oktober. Torsdag-Søndag i høstferien (Uke 40)

Billetter koster 500.- stk.
Billettene bestiller man på ptn. Det var 2893 av 6000 billetter igjen sist jeg sjekket.

Hovedsaklig gamer-LAN. Men LAN er LAN i mine øyne

www.oslo-lan.no
jeg har egentlig lyst. men så gidder jeg ikke. det er gamlerlamlerlan.. men hvis det blir en hel haug med nff'ere der, drar jeg og hilser på hvertfall.
jeg og en kammerat skal, gleder meg ass
vurderer å dra siden det er så nærme, men tg er egentlig lanet jeg drar på.. kanskje endres dette.
the time will show..

btw, er ikke bare gamer lan akkurat.. f.eks er den en enorm THX godkjent kino som kan være morro å teste
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
vel, 500 for 3 til 4 dager er jo ganske stivt dah egentlig. Tror ikke jeg gidder, får se det an egentlig. Kan jo hende, jeg skal jo ha battle mot phun-q Meneh, time will show
jeg har iallefall ekstremt store planer om å dra
i'll be there!
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg skal dit og har lest at det ikke er gamerlan
Hadde sikkert dratt, viss det ikke hadde vært for at jeg bor 8-9 timer ifra Oslo
▼ ... over en måned senere ... ▼
Meg kommer! Hadde vært gøy å møtt noen andre fra nff der da. Bare for å hilse på
▼ ... over et år senere ... ▼
I frykt for å dra opp en gammel tråd spør jeg følgende; Er det mange som henger her på forumet som har tenkt seg på årets oslolan? Kunne sikkert vært kult å ha stukket dit selv for en dagstur å se om man fikk truffet et par nFF`ere
Tja, ikke umulig siden jeg nå bor i Oslo. Når avholdes det?
Opprinnelig postet av Phun Q
Oslo Lan 2002 blir holdt i Norges Varemesse i Lillestrøm fra 3-6 oktober. Torsdag-Søndag i høstferien (Uke 40)
Vis hele sitatet...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heh, skjev eller "Beistet!!"? Ser du på årets kallender vil du se et tall høyere enn 2002, dvs 2003. Et år siden det.
Jeg har lenge vurdert å dra, men gidder ikke å ta toget . litt stress!
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Jeg skal på oslolan. Andre som skal? hadde vært moro å møtes, i kantina eller noe, der skal jeg ihvertfall idle hvis det blir for kjedelig:P
Heh, ser at det starter i morra. Blir kanskje litt trangt om tid ja
altså, hvis ikke oslolan er gamerlan, hva er da gamerlan? Ser bare på hvor mye de bruker på premier i gamingcompoene.. ! gullbarre i cs compo for eksempel, og tur til USA! Kaller det gamerlan jeg :>
Kaller det også gamerLAN og det er nok derfor jeg ikke er der. Så ikke noe om scene compoer på web jaffal?

Liker rett og slett ikke hardcore gamer miljøet. Hadde sikkert vært greit å sitte i en krok for seg selv å leeche porr og sånt da
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Jeg er ikke noe gamer jeg heller, heller ikke de fleste jeg drar dit med, men leeching blir gøy. Jaja, får koble fra og pakke litt snart kanskje.
Kanskje jeg stikker bortom og glaner litt på de som står i kø, men jeg skal ikke på selve LANet
inn og sjekke status i morgen !
er det fortsatt på lørdag ettermiddag? skal besøke far i lillestrøm da. kan gå bort en tur og sjekke ut stedet / møte nFF'ere

edit: går ut ifra på at det fortsatt er på varemessa i lillestrøm?
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Okei, da var jeg på ol. Helt greit, ikke alt for mange folk. Føler meg ikke i helt lan stemning. Heldigvis er det mye najs å laste ned...