Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 8438
http://i.imgur.com/SNCVL.jpg
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du trenger vel bare en tråd vel?
Fant ikke noen sletteknapp. Prøvde å samle de i den andre tråden, men da ble den sletta gitt.

http://i.imgur.com/FrJuM.jpg
Boksen går er jo dødsvanskelig? Den jævla boksen flytter seg jo alltid...
Det er dritlett her på Grønland, hvor alle heter det samme.

http://i.imgur.com/lh3Kk.jpg
http://i.imgur.com/62NBL.jpg
Jeg klarer ikke helt å se det humoristiske i dette for å være ærlig.

Ikke for å virke ufin men er du ute etter noe direkte siden du poster disse?
Skryt/kritikk/drittslenging?
Sist endret av Trollsauen; 10. august 2011 kl. 10:43.
Det var liksom ikke noe.. morsomt.
Grei nok tegning, men kan ikke se hvor dette skal være morsomt. Det minner litt om cyanide & happiness, som for så vidt var gøy. Nå har de gått opp for idéer, og nå er det bare ræl.
Boksen går tok jeg ikke uten forklaring. Skjønte hverken at det var boksen går han drev med eller at det var harselas med at "alle" heter Muhammed på Grønnland.
Gammelt jungelbord er ordspill humor jeg kan like.
Ordet jinx brukes vel ikke slik, dvs. dialogen funker ikke.
Fisbading er i bløteste laget.
Sist endret av Mith; 10. august 2011 kl. 10:58.
Ser ut som dere vil ha noe mer tradisjonelt:

http://i.imgur.com/sQVVl.jpg%22%20title=%22Hosted%20by%20imgur.com

Synd hvis folk ikke oppfatter poenget om at man jinxer seg selv ved å skaffe donorkort. Jeg skjønner også at flere her ikke vil ta fantomet-vitsen. Legger de ut likevel, man vet aldri. Enig i at fisbading er for vått.
Sist endret av Fleskefinn; 10. august 2011 kl. 11:13.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Synes de var dritbra jeg, legg ut flere da :-D
Forferdelig tørr humor, men kule tegninger.
Dersom du hadde gjort noe mer ut av den boksen går-vitsen, så kunne den ha blitt morsom, men nå er det liksom som om det mangler noen ruter.
Øhh. Du har en sær form for humor dude!

Hvis dere vil se morsomme tegneserie-striper, så søk på Andre Jarnvig Jensen på facebook. Han har laget en hel serie med "Kim" og lagt det ut på bildene sine Til høsten kommer boka.
Men jeg greier aldri å få de til å se like ut i alle rutene.
Litt av det som er gøy for meg, er jo å se hvem (hvis noen) som tar rutene.
Kommer nok flere 3-rutere, men jeg tar det så rolig og lettvint som mulig. Prøver å komme
meg etter mange år med kreativ tørke. Setter pris på alt av tilbakemeldinger, såvel ros som ris.

Edit: Hva faen, kaprer du tråden min for å sende alle til Krutt Kim? Hvor er folkeskikken?
Sist endret av Fleskefinn; 10. august 2011 kl. 11:21.
Ceci n'est pas une Lakupiippu.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Hva er boksen går?
http://i.imgur.com/Vzysw.jpg
ser ikke humoren i det her, sorry
Sist endret av pyth0n; 13. august 2011 kl. 16:25.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Humoren er jo ganske bra den.
Som abbonent på Pondus og Rutetid ser jeg noe her som kan passe der.
Men du har jo forbedrings potensiale da.
Den lakrispipe ruta har vel ett ganske smalt publikum, siden den bygger på en Youtube film.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Jeg skjønner bare ingenting av dette i det heletatt. hva er boksen går og jinx feks?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Den lakrispipe ruta har vel ett ganske smalt publikum, siden den bygger på en Youtube film.
Vis hele sitatet...
...?
Jeg henger ikke helt med... Skal dette være morsomt?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av griped Vis innlegg
Jeg skjønner bare ingenting av dette i det heletatt. hva er boksen går og jinx feks?
Vis hele sitatet...
Du vet ikke hva Boksen går er? Høres ut som en kjedelig oppvekst!
Finnes flere navn. Doh
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Skikkelig tørr humor, noe jeg digger! Mange av tegningene er vanskelig å forstå, men morsom når du kjønner den
Reinert med beine !
griped's Avatar
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Du vet ikke hva Boksen går er? Høres ut som en kjedelig oppvekst!
Vis hele sitatet...
Hehe, trur vi kalte det bom 50 eller noe sånt :P

så lekte vi også en annen gøy lek som het "løva er fri" eller noe sånt. Det var mye kulere husker jeg :P
Tegningene er heller ikke noe spesielt, syntes nå jeg. Føler det er alt for mange som prøver på den simple stilen der nå for tiden. Så ivertfall noe som var prikk likt i forrige Pondus eller Rutetid.
Synes faktisk dette er ganske morsomt! Utenom Mohammed på boks, den skjønte jeg ikke.
Jeg lo av alle bortsett fra den med pipen, jinx og fisbading.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Synes faktisk dette er ganske morsomt! Utenom Mohammed på boks, den skjønte jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Mohammed blant muslimer er 100 ganger mer normalt enn Hansen..
Den "mohammed på boks" var genial Boksen går heter forresten bomgjemt hær. Good ol' times.
Fantomet-tegningen syns jeg var morsom, artig med ordspill. Ellers må jeg si det blir litt sært. Men, mye bra tegninger
Gøy med tilbakemeldinger her, selv om jeg ikke hadde forventa så veldig mye. Dette er som sagt for å prøve å komme i gang litt igjen, så tegningene kommer til å ha ulik kvalitet. De kan ikke være stort mer innvikla enn strekmenn hvis jeg skal gidde å komme ut med noenting. Poengene kommer til å være enda dårligere igjen, jeg har tross alt enda mindre trening i å skrive. De kommer alltid til å ha et poeng, men kanskje ikke et som alle tar. Van Halen lagde ikke musikk som alle likte, det overlot han til BeeGees. (Awesome Waynes World-referanse.)

Setter pris på både ris, ros og drittkasting. Flame on.
Du er flink til å tegne, stort pluss

Humoren er litt tørr for min del, synes ikke ordspill er så morsomt.
må alt som er humor være morsomt?
Poenget med boksen går på Grønland er morsomt, men du får det ikke frem i det hele tatt. Det er umulig å se at karakteren skal være araber, og navnet "Max Neger" gir heller ingen assosiasjoner den veien. Uansett blir jo navnet en motsetning til hele vitsen, da han jo ikke heter Muhammed.

"Ordspillene" dine finner jeg ikke særlig morsomme, da de faktisk ikke er ordspill, men heller dårlige vitser. (Mulig det var noe mer ved Fantomet-vitsen jeg ikke tok, jeg leser nemlig ikke Fantomet, men hvis det kun var vitsing med begrepet "gammelt jungelord", så skjønte jeg den.)

Donorkortstripen kunne funka bedre med et annet poeng. Du kan ikke bare finne på at man liksom blir jinxa ved å kjøpe donorkort, og så gjøre et poeng ut av det. Da funker ikke poenget. Han kunne like godt blitt jinxet av å kjøpe melk, (skjønner selvfølgelig at donorkortet er mer relevant mtp. at han dør, men poenget mitt står fortsatt).

Lakupiipu-vitsen ville jeg muligens ledd av hvis jeg hadde sett bildet du refererte til på forhånd. Jeg hadde kun sett youtube-videoen, og ble dermed kun sittende med en følelse av at det var noe mer jeg ikke skjønte.

Krillselgerstripa er rett og slett ikke min humor.
Sist endret av Gamgee; 15. august 2011 kl. 19:56.
http://i.imgur.com/hHSNe.jpg
Digger tegningene, og dette er helt klart min type humor. Men poengene trer ikke godt nok frem. Føler at du har en tanke om et poeng/en vits først, så må du tegne noe som passer. Det jeg prøver å si er at komposisjonen mellom tegning og vits er litt løs, men hva vet vel jeg!
Kul tegnestil, men humoren blir for blaut...
Tørt som faen, haha!