Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3340
Noen som har noen ide om hvor mye han har fått fra VG for å stille eksklusivt i den avisen? Kan tenke meg at beløpet må være høyt!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Som om høyresiden ikke hadde fråtset om det var en muslim som sto bak?
Folk hadde nok glemt fyren innen en uke uansett. Han kan jo godt ha gjort det for penger, omtale eller for å renvaske navnet sitt. Er jo uansett en vinn-vinn situasjon for fyren.
Sist endret av Prognisse; 6. august 2011 kl. 00:35.
han dro seg sikkert noen lapper, men det kunne umulig ha vært verdt det. Alle steiner blir snudd nå, og det flyter stadig flere idioter frem til overflaten..bare så synd at alle må stå frem i avisa!
Sitat av Skrue Vis innlegg
Og la oss se på listen over muslimske terrorister, mot andre.
Hmmm, er ikke det rart.
Vis hele sitatet...
Så... la oss se på listen?
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Vinn vinn situasjon? Hans familie og venner (om han har noen) blir å jo skamme seg over han + at han kanskje mister jobben av å ha stilt frem med navn. I tillegg blir han hatet av alle for meningene hans.. Han ble neppe rik av å stille opp i media.

Spør du meg, må han være en idiot. Hadde vel ikke forventet mer når han har samme syke meninger som ABB.
Vis hele sitatet...
Så du mener det ville vært bedre om media hadde gravd opp navnet hans, sporet han opp, og at media hadde fortalt familie, venner etc. hvem han var? Han er nok ingen idiot, selv om noen ikke deler samme meninger som deg/har litt ekstreme meninger, så er de ikke idioter av den grunn. Vedder alt jeg eier og har på at han hadde scoret bedre enn deg på en iq-test, anytime.
Sitat av Skrue Vis innlegg
Og la oss se på listen over muslimske terrorister, mot andre.
Hmmm, er ikke det rart.

Og hva var Hitler igjen? En som kjempet for miljøsaker, en vegetarianer og maler som var leder av det nasjolale sosialist parti. For en mann fra høyresiden..

Det er ikke sant alt du leser

Du velger selv å ikke være en idiot...
Vis hele sitatet...
Du troller, ikke sant? Eller tror du på makkverket du spyr ut?

La oss se på listen over terrorister generelt. La oss se hvor flesteparten kommer fra. Hmmm, er ikke det rart.


Hitler var høyrevridd, er det noen som tviler på det? Selv om FrP vil utslette alt av kultur, og Hitler var en mislykket kunstner, var han fortsatt fra høyresiden. Langt ute på høyresiden.
Vel, forhåpentligvis nok til at han kan klare å holde seg langt unna norsk presse for en stund.

Det er nemlig slik at det er lovt å ha meninger. Det er lovt å ha meninger som ikke er politisk korrekte, og det er lovt å videreføre de til andre. At en person som senere ble massemorder la litt for mye vekt på det, flettet det inn i sinn fantasiverden og skrev om det, og kaller denne personen for et idol eller meningsfelle, får være massemorderens sak.

Det ser ikke ut til at nordmenn innehar den ... funksjonsevnen som gjør at man kan se på en person og si at "det var hans skyld". Vi må vist peke på alle som vi kan og si at de hjalp, de har like mye skyld.

Oh hey, Fjordman har meninger. Det er bra.
Jeg fjerner meg ikke fra denne tråden før Skrue tryller frem denne lista han ville vise oss.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, forhåpentligvis nok til at han kan klare å holde seg langt unna norsk presse for en stund.

Det er nemlig slik at det er lovt å ha meninger. Det er lovt å ha meninger som ikke er politisk korrekte, og det er lovt å videreføre de til andre. At en person som senere ble massemorder la litt for mye vekt på det, flettet det inn i sinn fantasiverden og skrev om det, og kaller denne personen for et idol eller meningsfelle, får være massemorderens sak.

Det ser ikke ut til at nordmenn innehar den ... funksjonsevnen som gjør at man kan se på en person og si at "det var hans skyld". Vi må vist peke på alle som vi kan og si at de hjalp, de har like mye skyld.

Oh hey, Fjordman har meninger. Det er bra.
Vis hele sitatet...
Det er korrekt som du sier, Fjordman har meninger. Og ikke minst, han har egne meninger. Brorparten av norges befolkning, noen nFF-medlemmer deriblant gir Fjordman en del av skylden for dette. For meg er dette uforståelig, da han ikke kan noe for at folk kopierer hans meninger.

Dersom jeg hadde postet en bloggpost der jeg hetser etnisk norske med utenlandsk aksent, og en bekjent av meg hadde drept personer som støttet slike personer, kunne skylden ha blitt lagt på meg for disse drapene? Neppe.

Det er i all hovedsak det som pågår nå, riktignok i mye større skala, men sammenlignbart er det nok.
Hvor har du det fra at brorparten av Norges befolkning legger en del av skylden på Fjordman? Det eneste jeg har sett er god gammaldags sensasjonalistisk journalistikk.
Sitat av tereseses Vis innlegg
Hvor har du det fra at brorparten av Norges befolkning legger en del av skylden på Fjordman? Det eneste jeg har sett er god gammaldags sensasjonalistisk journalistikk.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne ha visst fram massevis av kilder på dette, men alt jeg baserer dette på er facebook-statuser og diverse skype-grupper jeg er med i..
Sitat av tereseses Vis innlegg
Jeg fjerner meg ikke fra denne tråden før Skrue tryller frem denne lista han ville vise oss.
Vis hele sitatet...
Liste over aktive terrororganisjoner fra national counter terrorism center med nesten utelukkende muslimske organisasjoner:
http://www.nctc.gov/site/map/index.html

.. som kun viser hvor fullstendig verdiløs betegnelsen "terrorist" egentlig er. Betyr jo i praksis kun "gruppering dem som lagde lista ikke liker".
Det er uansett et kjent mønster: En massemorders liv blir gjennomgått i media, og ALT galningen noensinne har brukt fritiden sin på (med unntak av gamle unntak kulturtradisjoner) blir foreslått forbudt. Nå er vi vel oppe i WoW, steroider, kunstgjødsel og anonymisert nettdebatt. Forhåpentligvis blir Gestapoen trøtte før de får gjennombrudd for noe av overformynderiet, og Fjordman kommer til å fade ut av avisene og folks minne.
Sitat av Skrue Vis innlegg
911, 77, madrid, kjør det i en liste
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kan kjøre det i en liste med tusenvis av terroraksjoner begått av separistbevegelser og lignende. Til opplysning har muslimer begått ca. 1 % av alle terroraksjoner i Europa de siste årene iflg. en rapport Europol skrev i 2009.
Sitat av Skrue Vis innlegg
kilde takk...

Og abb var ikke en terrorist men en massemorder, få terminologien din i orden...
Vis hele sitatet...
”Terrorisme oppstår dersom en person ulovlig og med vilje gjør en handling som fører til død eller alvorlig skade på personer, eller alvorlig skade på offentlig eller privat eiendom, (inkludert offentlige plasser, statlige bygninger, offentlig transportsystem og infrastruktur). Når en handling er gjort for å skade befolkningen, eller for å tvinge en regjering eller en internasjonal organisasjon til å handle eller avstå fra å handle, er dette å regne som terrorisme.”

Fra www.fn.no
Sitat av Skrue Vis innlegg
kilde takk...
Vis hele sitatet...
https://www.europol.europa.eu/sites/...te-sat2011.pdf Les under Annex 2: Failed, foiled and completed attacks in 2010,
per member state and per affiliation. Det finnes også eldre rapporter. Lykke til med lesningen!

Sitat av Skrue Vis innlegg
Og abb var ikke en terrorist men en massemorder, få terminologien din i orden...
Vis hele sitatet...
Ja, det var sløvt av meg. Terrorister kan selvfølgelig ikke være hvite og kristne.
Sist endret av tereseses; 6. august 2011 kl. 01:33.
er terroren red flag eller er jeg en tuliing? tenker da på fjordamn.
Sitat av Skrue Vis innlegg
Hva er det med din absolutte stågrein for muslimer?

Og hvorfor feirer du at det finnes en Norsk massemorder?
Vis hele sitatet...
Hvorfor lar du fantasien fly fritt når dine løgner blir konfrontert med fakta og hard statistikk?

Edit: Du skrev på side 1 at "Du velger selv å ikke være en idiot...". Det valget har du tydeligvis tatt for lenge siden.
Sist endret av tereseses; 6. august 2011 kl. 01:48.
Jeg er ny på dette forumet og jeg lurer på hvorfor mange av svarene mine til Skrue har blitt fjernet. Hvis det er sensur og ikke en bug så er det isåfall idiotisk, iom. at den viktigste funksjonen til et debattforum er å avdekke løgn og propaganda.
Sitat av Skrue Vis innlegg
kanskje noen tusen, men tro heller han stilte for å renvaske sitt navn...

Kan vi slutte med heksejakten nå?

Faens venstreside skal politisere alt over en hver grav... SLUTT!!!
Vis hele sitatet...
Hold kjeft. Politikk har alt med denne saken å gjøre. Nå er det jaktsesong.
Sitat av tereseses Vis innlegg
Jeg er ny på dette forumet og jeg lurer på hvorfor mange av svarene mine til Skrue har blitt fjernet. Hvis det er sensur og ikke en bug så er det isåfall idiotisk, iom. at den viktigste funksjonen til et debattforum er å avdekke løgn og propaganda.
Vis hele sitatet...
spør det samme, er ny her men har sett her i 4 år.
Sitat av Skrue Vis innlegg
@tereseses

Mine innlegg blir fjernet hele tiden, ikke tenk på det.

Sånn er Norge. Fri tale med strenge krav...
Vis hele sitatet...
Du tar ikke selvkritikk, du debatterer på totalt feil grunnlag, og du klarer ikke holde deg saklig, så klager du på yttringsfriheten i norge? Stikk til VG Nett eller no'.
Forøvrig må jeg bare påpeke hvor festlig det er at den samme personen som uttalte at man ikke kan gjøre politikk av tragedier skrev bare et par minutter senere noe ala "men dere sossialister og niggerelskere skal faen meg vite... at han derre Hitler, han var en skikkelig RADDIS!"
La oss si det sånn. Terror er i hjernen din. Alt annet er tull. LA Fjordman være.
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Du tar ikke selvkritikk, du debatterer på totalt feil grunnlag, og du klarer ikke holde deg saklig, så klager du på yttringsfriheten i norge? Stikk til VG Nett eller no'.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt verdifullt å se han bli avkledd slik at andre med lignende holdninger kan få se hvor fattig standpunktet egentlig er. Hvis du virkelig ikke kan se poenget i dette så blir nok dette den siste tråden jeg deltar i.
Sitat av Skrue Vis innlegg
Debaterer på feilt grunnlag kalles det nå? Godt å vite hva stasi kaller sine tenkikker.
Vis hele sitatet...
Av en eller annen grunn kan jeg se for meg at du er påvirket av et eller annet nå. Du ombestemmer deg, som allerede påpekt totalt bare iløpet av minutter, du klager på ytringsfriheten, og merkelig nok, så føler jeg at jeg har lest slike innlegg før. Det var et slikt å diskutere med slike da, det blir nok også et slit å lese dine framtidige poster.

Sitat av tereseses Vis innlegg
Det er fortsatt verdifullt å se han bli avkledd slik at andre med lignende holdninger kan få se hvor fattig standpunktet egentlig er. Hvis du virkelig ikke kan se poenget i dette så blir nok dette den siste tråden jeg deltar i.
Vis hele sitatet...
Såklart gjør jeg det, men jeg mener at å sammenligne crew med stasi blir for dumt, og når alle hans tidligere innlegg kan oppsummeres med den posten, så forstår iallefall jeg hvorfor de ble slettet.
Tviler veldig sterkt på at han gjorde dette for andre grunner enn penger. Bare slik jeg oppfattet han, og han er jo gått i dekning "under jorden" for å slippe media osv.

Antar han har fått seg saftig betaling for dette. Ikke akkurat noe tusenkronerstips sak dette her. Jeg tipper over 100 000.. Større beløp er også realistisk med tanke på at dette er VG. Dette med tanke på hva man hører folk får betalt for å legge ut om privatlivet sitt i se&hør f.eks.
Han gikk ut i media fordi han ble bedt om å melde seg til PST og det var bare et tidsspørsmål før pressen hadde funnet ut hvem han var. Case closed.
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Tviler veldig sterkt på at han gjorde dette for andre grunner enn penger. Bare slik jeg oppfattet han, og han er jo gått i dekning "under jorden" for å slippe media osv.

Antar han har fått seg saftig betaling for dette. Ikke akkurat noe tusenkronerstips sak dette her. Jeg tipper over 100 000.. Større beløp er også realistisk med tanke på at dette er VG. Dette med tanke på hva man hører folk får betalt for å legge ut om privatlivet sitt i se&hør f.eks.
Vis hele sitatet...
Jeg vil også tro det var en større sum med penger, men jeg er uenig i at det var kun for pengenes skyld. Han innså nok at sitt liv som anonym var ferdig, og at motstandere av det han står for nok kom til å gjøre det de kunne for å få tak i navnet hans. Da er det bedre å stå fram selv..
Sitat av Skrue Vis innlegg
Og la oss se på listen over muslimske terrorister, mot andre.
Hmmm, er ikke det rart.

Og hva var Hitler igjen? En som kjempet for miljøsaker, en vegetarianer og maler som var leder av det nasjolale sosialist parti. For en mann fra høyresiden..
Vis hele sitatet...
Gratulerer. Fire innlegg føre en hitler-referanse blir brukt. Det må da være ny rekord.
Sitat av Skrue Vis innlegg
Og la oss se på listen over muslimske terrorister, mot andre.
Hmmm, er ikke det rart.

Og hva var Hitler igjen? En som kjempet for miljøsaker, en vegetarianer og maler som var leder av det nasjolale sosialist parti. For en mann fra høyresiden..

Det er ikke sant alt du leser

Du velger selv å ikke være en idiot...
Vis hele sitatet...
Islamister sto for 1 av 294 terrorangrep i 2009, 0.4% av alle terrorangrep i Europa i perioden 2006-2008.

Da har vi det oppklart.
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Jeg vil også tro det var en større sum med penger, men jeg er uenig i at det var kun for pengenes skyld. Han innså nok at sitt liv som anonym var ferdig, og at motstandere av det han står for nok kom til å gjøre det de kunne for å få tak i navnet hans. Da er det bedre å stå fram selv..
Vis hele sitatet...
Ja kan være enig i det. Tenkte nå litt på det manifestet og hvordan ABB framstod forholdet mellom han selv og fjordman, og ikke minst at nesten hele Norge leste i avisene at "Fjordman" forbilde til Breivik. Hadde nok ønsket å fått sagt mitt jeg også om jeg var i hannes situasjon.
Sist endret av Skatteetaten; 6. august 2011 kl. 02:29.
Jeg tror nok han fikk svært lite penger, som i nada.
Hadde han bare stått fram i se og hør så!