Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3740
Stadig vekk kommer det tilbud eller gratis biletter med danskebåten.
Nå sitter jeg og ønsker å overaske kjærsten med en spontan tur til danmark, men må ut med over 2500 for en helge tur.

Er det noen her som veit hvor man kunne få tak i gratis/billig biletter med DFDS oslo-kobenhavn ?

Takk for alle svar
Jeg tror du må i den "Colorline" klubben, husker ikke hva den het.
EDIT: Heter Colorclub vistnok.
Sist endret av Bruskork1; 27. juli 2011 kl. 13:28.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg tror du må i den "Colorline" klubben, husker ikke hva den het.
EDIT: Heter Colorclub vistnok.
Vis hele sitatet...
Det er hvis han skal med dra colorline. Tviler på at DFDS gir konkurentens kunder gratis billetter.


Selv så har jeg en søster som jobber på båten, dog colorline. Men du kan jo ringe dem og høre hvordan det ligger ann. Eller så må du få noen som er på den til å shoppe for over 1000,- for da blir de servert 1 gratis billett. Er ihvertfall sånn på colorline Norge-Sverige + Norge-Danmark.
Stenaline kommer med mye tilbud hvis du er medlem, koster ingenting. Men det er lenge sida det har vært -gode- tilbud på minicruise. De har også bonuspoeng som du får på alt du handler på båten, ca 10% av alt du handler, som du kan bruke til å bestille reise med.
Ojda, så ikke at det var DFDS det var snakk om.
Prata med en fyr i natt på båtvakt. Han var forbanna over at det var dyrere å bestille billett til danmark over nett, enn hva det var på terminalen. Dog colorline, men vært et forsøk
Synes det dukker opp gratisbilletter til dfds i ny og ne i diverse ukeblader...
Mener jeg har noen slengene, finner jeg dem så sender jeg en PM.