Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 770
Why so serious?
APB (All Points Bulletin)

Har klart å importere musikk, men lurer på om de andre spillerne vil høre sangene jeg har importert?

Noen som vet noe om det?

Takker for alle svar!
Sist endret av ExoticSamie1; 1. juli 2011 kl. 06:15.
Shady Banana
Quix's Avatar
Etter som jeg vet så er det bare du som hører sangene som du selv har importert. Dette er jo da fordi filene ligger lokalt på din pc. Det blir litt i samme gate som å legge inn dine lokale filer i Spotify. Men hvis dere er en vennegjeng som kjører mye rundt ilag på missions så kan dere jo alle ha samme filene tilgjengelig.
De har en funksjon i spillet som leser av sangene og spiller musikk innen samme sjanger som den du har importert/hører på. Men hvis de ikke har importert samme sangene som deg vil de ikke høre sangen du spiller.
Sist endret av Ferigo; 2. juli 2011 kl. 22:41.
usertitle import
bleh's Avatar
Ah, denne funksjonen savnet jeg allerede i BF:Vietnam - men jeg ser hvordan det kunne ha blitt misbrukt hvis alle rundt deg ble tvingt til å høre på dine mp3'er. Jeg mener, det tar ca 2 min å lage mp3 av hvilket som helst lydklipp, og mulighetene blir da..ganske groteske og utallige.

Still, det hadde vært fett å bumpe noen klassikere når man angrep charlie i skauen..
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av bleh Vis innlegg
Ah, denne funksjonen savnet jeg allerede i BF:Vietnam - men jeg ser hvordan det kunne ha blitt misbrukt hvis alle rundt deg ble tvingt til å høre på dine mp3'er. Jeg mener, det tar ca 2 min å lage mp3 av hvilket som helst lydklipp, og mulighetene blir da..ganske groteske og utallige.

Still, det hadde vært fett å bumpe noen klassikere når man angrep charlie i skauen..
Vis hele sitatet...
Hadde hvert epic om APB hadde hatt mere kjente sanger.
Shady Banana
Quix's Avatar
Der er 1 Pendulum sang. Det burde da holde i flere måneder, om ikke år
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Der er 1 Pendulum sang. Det burde da holde i flere måneder, om ikke år
Vis hele sitatet...
Drit musikk, skulle hvert Eminem, jay-z eller noe i den duren!