Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2511
Har lastet opp et lite klipp på youtube der jeg covrer Ellie gouldings låt "Your Song".

Hadde vært morsomt med noen tilbakemeldinger

Du finner klippet her:

http://www.youtube.com/watch?v=qTh3jB62h-k


Please be gentle, dette er min første coverlåt på nett
!!!

Alt jeg har å si..
Det var nydelig

Lykke til videre
Vel vel vel, kan starte med å si du er en veldig vakker jente =)

Syngingen var veldig fin, men litt vanskelig å høre god kvalitet når mikrofonen ikke er av veldig god kvalitet.
En annen ting, var du litt nervøs siden kameraet sto foran deg? Jeg fikk en svak følelse av det, hva med å ha kameraet på en diagonal retning, så du kan feste synet på noe annet enn rett inn i kameralinsa?
Trådstarter
3 6
Sitat av Erlendman Vis innlegg
!!!

Alt jeg har å si..
Det var nydelig

Lykke til videre
Vis hele sitatet...
Hehe Tusen takk!

Sitat av Blåtann Vis innlegg
Vel vel vel, kan starte med å si du er en veldig vakker jente =)

Syngingen var veldig fin, men litt vanskelig å høre god kvalitet når mikrofonen ikke er av veldig god kvalitet.
En annen ting, var du litt nervøs siden kameraet sto foran deg? Jeg fikk en svak følelse av det, hva med å ha kameraet på en diagonal retning, så du kan feste synet på noe annet enn rett inn i kameralinsa?
Vis hele sitatet...
Hmm... Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men tusen takk for tipset!
Virker som du ikke har særlig kontroll på stemmen. Var kanskje amatør- stil på greien, men du er bare 14! Prøv med litt sangtrening/timer kanskje? Virker som du har noe potensiale, men det klippet du la ut nå var ikke nødvendigvis behagelig å høre på
Sist endret av kristiner; 29. juni 2011 kl. 23:50.
Your Song er Elton John sin sang forresten, litt vansklig å høre om syngingen er god med en dårlig mic
Likte dette veldig godt Du er ung og har stort potensiale!
Sist endret av MadSky; 29. juni 2011 kl. 23:54.
Du har en tendens til å stanse op litt av og til. "This feeling in si ... iide". La det flyte...
Jeg synes ikke engelsken din var noe særlig, jeg likte det ikke. Enig med han som sier han synes du stopper opp litt mye.
Men øv øv øv!! For du synger absolutt ikke falskt
Du har en bra stemme, men jeg må ver helt ærlig å si at det ikke var en så veldig bra cover, men du har sinnsykt mye potensiale til å lage en bedre. Litt hakkete, ikke helt flyt i sangen, men det er noe du lærer deg.
Er det med vilje at du uttaler de fleste ordene i slutten av setning veldig "rart"? Som inside, did, money osv.
Men ellers så synes jeg at du hadde en ganske grei stemme, men hadde vært bedre hvis du uttalet noen av ordene annerledes. Hvis det er måten du snakker engelsk på så er det ikke meningen å fornærme deg, men hørtes litt rart ut.
Dømmer ikke arbeid på person ustende/skjønn.
Har sett masse youtube klipp av jente/gutter syng, og det jeg kan gi deg tips av er;
*Skaff bedre mic
*Spill inn foran et kamera

Likte det her ikke så særlig, men har ikke sagt at du skal høre på meg heller, det jeg hørte var, du har en mulig poseantisale i stemmen din.

Så gir deg noe mellom 2 - 3
Sist endret av justastonedhuman; 30. juni 2011 kl. 02:06.
Jeg kan virkelig ingenting om sang, og er kanskje diskvalifisert til å svare i denne tråden, men i forhold til noen av de andre apekattene her, så skal jeg holde meg saklig.

Kan ingenting om noter, eller toner, men jeg syntes stemmen din virker ekte, en slags dyp stemme. Liker det.
Det er til tider du faller i prestasjonen, men du må vel bare øve mer!

Virket kanskje litt nervøs? Så en ga deg tips om å finne noe annet å fokusere på, er nok et bra tips!
14 åringer har fortsatt en del å lære, og engelsk uttalelse er en av de, og jeg hørte ihvertfall at du må øve på uttalinga. Virker også som nevnt tidligere at du ikke har så god kontroll over stemma, men det er vel bare å øve og øve, skaffe seg bedre mic til å ta opp med.
Du har uten tvil talent, men du må utvikle det også
Sist endret av Larsiii; 30. juni 2011 kl. 02:22.
Sitat av Larsiii Vis innlegg
14 åringer har fortsatt en del å lære, og engelsk uttalelse er en av de, og jeg hørte ihvertfall at du må øve på uttalinga. Virker også som nevnt tidligere at du ikke har så god kontroll over stemma, men det er vel bare å øve og øve, skaffe seg bedre mic til å ta opp med.
Du har uten tvil talent, men du må utvikle det også
Vis hele sitatet...
uttale er uavhengig av alder, men som du sier, øve øve. Kvaliteten på mikrofonen ødela mye men ellers hørtes det ganske bra ut
Skulle ønkske jeg kunne synge så bra
Du har en veldig behagelig stemme , Med litt øving når du nok langt Lykke til.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Okay, igjen har det sneket seg inn en gjeng neandertalere på forumet. Kanskje reglene ikke har definert godt nok at man må være homo sapiens for å bidra i debatten? Jeg vet ikke, men det er jo helt tydelig en personal foul av meg å ikke ha lagt det inn.

Anyways. Etter 20+ slettede innlegg er denne tråden nå stengt og "bidragsytere" har blitt rundhåndet utestengt.
Sist endret av nso; 30. juni 2011 kl. 09:01.