Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 927
Hei,

Jeg skal på jorden rundt reise, å jeg vil deretter dele opp bildene i mapper, etterhvert som jeg er forskjellige steder og land!

Jeg vet at man kan kjøpe appen "PhotoAlbums+" for 4 Dollar, men jeg kan ikke betale med kortet mit, siden jeg er "under age".... Verken mamma eller pappa vil betale dette med kortet sitt, fordi de sier det er bare dritt, å er redd for at kortet skal bli missbrukt.

Noen som vet om en "repo" "cydia" link, hvor man kan få denne cracked?
jeg vil kjøpe den, men får ikke lov -.-" Hater dem akuratt nå....

reiser om 3 dager, så i need help! :O

ikke kom med tips, å sånt, om hvordan jeg skal overtale dem til å betale med kortet, fordi de kommer ALDRI TIL Å GJØRE DET! -.-"

Anyone? ^^

Unnskyld for at jeg ikke klarer å skrive "å / og" å riktig plass. Sorry for at jeg skriver feil, å alt..men dere forstår jo...så.. drit å lag en post, hvor det diskuteres feilskriving!
Sist endret av IphoneFreak; 21. juni 2011 kl. 20:59.
Har du ingen venner som du bare kan gi 32 kr og så fikser de dette for deg da?
Tviler på at man kan laste ned en cracka iphone app.
Det går ann å jailbreake, men ta heller å dra ned på narvesen eller en eller annen kiosk, de har itunes gavekort der God tur!
SpendOn-kort eller jailbreak+Installous.
Litt latterlig at man kan være "under-age" for å kunne kjøpe en app,
men gammel nok til en tur verden rundt!

Håper det ordner seg, god tur!
min iphone lagrer bildene etter gps kordinate hvor bilde ble tatt
hvordan vet jeg ikke...