Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 758
Hey, lurte på om noen vet om noe kult du kan gjøre med en gammel laptop eller stasjonær?
Altså noe fancy du kan bygge den om til. Som denne karen her: http://www.itavisen.no/pimpmypc/5518/ som bygget en laptop om til en såkalt "mediadesk".
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Du kan vel si og si gjøre hva som helst. Det er bare fantasien som setter grenser
Den stasjonære gjør du om til ett akvarium. Hvor fett er det ikke å ha PCen full av fisk?

Den bærbare ville jeg selv felt inn i døra og brukt som adgangs kontroll, hvor du må fylle ut passord type FBI style !
Trådstarter
Har faktisk tenkt på det samme som deg Ruudi. Har også hatt en tanke om og felle den inn i veggen og lage den om til et slags "kontrollpanel" som styrer rommet, feks temp, kjøling, varming, lys,tv,pc osv. men hvor skal jeg få tak i alt av programmer og ting som må gjøres for å få noe av dette mulig!?
Sitat av Rambola Vis innlegg
Har faktisk tenkt på det samme som deg Ruudi. Har også hatt en tanke om og felle den inn i veggen og lage den om til et slags "kontrollpanel" som styrer rommet, feks temp, kjøling, varming, lys,tv,pc osv. men hvor skal jeg få tak i alt av programmer og ting som må gjøres for å få noe av dette mulig!?
Vis hele sitatet...
Da tror jeg heller at jeg hadde gått for en smarthus løsning.