Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1155
Hei.

Jeg står litt fast her, holder på å resette min nye NETGEAR-Ruter, men får det ikke heeeelt til når jeg bruker Macen min. Mista passordet, så fant ut at det var like greit å lage et nytt et, men jeg finner ikke helt ut av hvordan jeg skal gjøre det på denne maskinen.

Det jeg gjør er at jeg resetter den, og lar hele greia "summe seg" før jeg får opp et NETGEAR-nettverk i lista over nettverk jeg kan koble meg til. Det funker fint, men problemet er bare at det ikke har det navnet jeg ønsker, eller at det er krypert. Hvordan fikser jeg dette?

På forhånd takk.

Jeg har forøvrig prøvd å klikke på "opprett nettverk", og gjøre prosedyren der, men det ender bare med at det legger seg et annet nett sammen med NETGEAR, som på sin side ikke fungerer.
Hvis jeg forstår deg rett så har du koblet til routeren men vil bytte navn på nettverket (SSID)?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Alle prosedyrene står nok godt forklart i manualen.

Normalt sett har slike latterlige hjemmeroutere to opsjoner, enten bruke CD med software for å sette opp aksesspunktet eller å logge seg inn på aksesspunktet via web-management og gjøre alle endringer der, og slikt står godt forklart i manualen normalt sett, foreslår at du starter der som normale mennesker.
åpne safari paste inn "192.168.1.254" konfigurer til krampa tar deg!