Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2075
Hei, var i sverige i fjor og kjøpte noe som heter stack.. en halvfull boks uten navn med gule kapsel tabletter. Har ikke tatt så mange men har testet det før trening av og til.

Jeg har nesten ikke brukt det siden jul, kanskje to tabletter.

Nå fikk jeg beskjed fra jobben om at alle skal avlegge "drug and alcohol test". Hva innebærer dette? er det urin blod eller hår?

Og hvor lenge kan "stack" spores tilbake?


På forhånd takk
Hvis det er en ECA-stack du har fått tak i, inneholder den efedrin, koffein og aspirin. Efedrin står på dopinglista, og er forbudt, men hvorvidt det dukker opp på en narkotikatest, er jeg usikker på..


Edit: Efedrin har en lignenede struktur som amfetamin og metamfetamin, så det er vel en viss fare for at det kan dukke opp på en narkotikatest.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedrine
Sist endret av Trapazoid; 2. juni 2011 kl. 09:43.
Godt med smør
Sitat av Trapazoid Vis innlegg
Hvis det er en ECA-stack du har fått tak i, inneholder den efedrin, koffein og aspirin. Efedrin står på dopinglista, og er forbudt, men hvorvidt det dukker opp på en narkotikatest, er jeg usikker på..


Edit: Efedrin har en lignenede struktur som amfetamin og metamfetamin, så det er vel en viss fare for at det kan dukke opp på en narkotikatest.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedrine
Vis hele sitatet...
Uansett er jo trådstarter safe? Amfetamin er jo ute av pisset ditt innen 1-2 dager, det samme gjelder vell effedrin

Og du har jo ikke brukt på nesten ett halvt år.

Null problem sier jeg
Trådstarter
61 0
Vet noen om sjømannsleger bruker hårtest for å sjekke?
Har lest at de kan spores tilbake til 90 dager.
Er usikker, med det er vel ved hår test, du kan teste så langt tilbake som 90 dager. Vet de kan gjøre det når med cannabis ihvertfall. Hvordan det er med andre droger er jeg usikker på. Denne type test er også ganske kostbar, og dersom du ikke jobber i PST eller noen andre superstrenge firma'er ville jeg tro de går for urin eller blod test
Når jeg har vært til sjømannslegen har det alltid vært vanlig urin og blod test.
Som regel vil ikke efedrin dukker opp på en narkotest. Efedrin er et c-prep astmamedisin, det er ikke et amfetamin selv om det er en stimulant, og kommer ikke opp under subgruppen til amfetamin. De tester deg ikke for ALLE medisiner du kan ha hatt i deg, kun narkotiske stoffer. Efedrin er ikke narkotika selv om det er på dopinglista, du finner mye annet ikke narkotika der, mange astmamedisiner er på dopinglista.
Trådstarter
61 0
Takk for flotte svar