Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 798
Jeg sitter på et eksternt lydkort, en preamp og en stormembran studiomic som jeg lurer på hva jeg burde ta for. Vil ikke svindle noen, ei heller ta altfor lite for det.

Det jeg har er en Presonus Firebox, en Presonus Tubepre og en Behringer B-1 studiomic, samt matchende firewirekabler og rimelige XLR-kabler.

Hvor mye faller slikt i verdi? De er ikke synelig slitte og er heller ikke anvendt spesielt mye - fungerer helt perfekt.

Takker for innspill!

PS! Dette er ikke en salgstråd og jeg ønsker kun innspill på potensiell pris.
Fant både Presonus Firebox (til 1 351 spenn innkludert frakt), Presonus Tubepre (til 756 spenn med frakt) og B-1 behringer (til 711 spenn innkludert frakt) på eBay.com

Antar du kan runde et par lapper oppover på finn.no.

Firebox: 1500 spenn, Tubepre: 900 spenn og B-1: 900 spenn.
Alt samlet: 3000
Har funnet ut at mic'en går for 939,- på evenstadmusikk.no. Blir vel litt mye å ta 900 for den da. 5-600? Den er noen år gammel.

Tubepreen fant jeg til 949,- på på samme side. Denne er riktignok strøken, så 6-700 kr er vel OK?

Fireboxen er den vanskeligste. Den produseres ikke lenger og finnes ikke i noen nettbutikker (?). Kosta drøyt 3k ny og er i ship shape, men under halvparten av nypris blir vel feil. Enig?

Takker turbolego!