Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 524
Hei. Jeg har et lite problem, jeg får ikke åpnet noen andre nettlesere enn Internett Explorer, det kommer bare:

Prøv å legge til Google Chrome som et tillatt program i brannmuren eller innstillingene for antivirusprogrammet. Hvis det allerede er et tillatt program, kan du slette det fra listen over tillatte programmer og legge det til på nytt.

Men brannmuren er ikke på og jeg har ikke antivirusprogram. Noen som kan hjelpe meg? Hehehe.
Jeg er forresten en jente som ikke har noe som helst peiling på PCer, så..ja, hvis det virka som en dum ting å spørre om hjelp om - der har du forklaringa.
Hva skjer når du prøver å åpne dem da? En spesiell feilmelding eller noe?
En jente som ikke har greie på PC? Er det mulig?

Prøvd å avinstallere, fjerne alle filer som har med chrome å gjøre og installere igjen?
CyberJesus's Avatar
Trådstarter
Ingenting funker, egentlig. Det er ikke bare chrome som ikke funker. Mozilla funker heller ikke, og jeg kan ikke spille WoW, hah.
Og nei, jeg har ikke prøvd å avinstallere noe, har bare prøvd å reboote pcen..