Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 917
Denne gangen har jeg prøvd meg litt på klassisk musikk! Er ikke helt sikker på hvordan resultatet ble, men jeg er fornøyd.. I guess. Feedback på dette hadde vært fett, for har ikke sett så mye moderne dansing til klassisk musikk lately!

http://www.youtube.com/watch?v=qHXJFwsp9iU&
Smooth... Ikke at jeg er noen ekspert på området, men dette klarer du bra.(ser frem til flere videor)
Kult at du prøver deg på dette! Allikevel må jeg si at det er vanskelig å adaptere en så rytmebasert dansestil som popping til mer flytende musikk som klassisk. Dette var ikke et dårlig resultat på noen måter, men det kommer nok til å bli bedre jo lenger du øver til denne typen musikk.
Jeg er ikke veldig interessert i dansing, men jeg må si at jeg er imponert! Hva med å prøve noe av Grieg?
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av EoT Vis innlegg
Kult at du prøver deg på dette! Allikevel må jeg si at det er vanskelig å adaptere en så rytmebasert dansestil som popping til mer flytende musikk som klassisk. Dette var ikke et dårlig resultat på noen måter, men det kommer nok til å bli bedre jo lenger du øver til denne typen musikk.
Vis hele sitatet...
mhm, veldig enig der. Har virkelig lyst til å prøve å få popping til å se bra ut til denne typen musikk
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Kult dette, men Yann Tiersen er dog ikke klassisk musikk


Sitat av haddip Vis innlegg
for har ikke sett så mye moderne dansing til klassisk musikk lately!
Vis hele sitatet...
Vi brukte musikk av Liszt(200 år jubilant) på semifinalen av norske talenter, og 2 uker etterpå hadde flying steps(med noen gjester) et show på Eurovision, hvor de brukte musikk av Bach
Sist endret av Up; 20. mai 2011 kl. 11:49.