Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1065
Jeg fikk nettop ny PC, og jeg prøvde å overføre WoW fra den andre maskinen min til denne. Den ble avbrutt på Ca. 80% pågrunn av laptopen slo seg av. Jeg prøvde å fortsette , men jeg får bare error når jeg logger på. Det står at jeg kansje logge på fra USA osv. Vet dere hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg vil gjerne slippe å måtte overføre eller laste ned 33 gb på nytt.
Takk.
Jeg vil nok anbefale deg å la den stå på inatt og laste ned. Når du overfører kan det by på flere problemer. Beste er en clean install.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Du må laste ned på nytt ja. Om du har en ekstern harddisk skal det ikke ta mer enn 1,5 timer.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Du må laste ned på nytt ja. Om du har en ekstern harddisk skal det ikke ta mer enn 1,5 timer.
Vis hele sitatet...
Det kommer vel helt ann på nettet? Hvis du mener å laste ned fra nettet ihvertfall.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Det kommer vel helt ann på nettet? Hvis du mener å laste ned fra nettet ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Han skriver at han prøver å overføre fra en maskin til en annen. Pleier å ta en stund om han overfører det over nettverket ja, men ikke om han bruker en ekstern harddisk.
Eodor's Avatar
Trådstarter
Kan det går raskere hvis jeg overfører det med en ethernet kabel istedenfor trådløst?
Sitat av Mexupex Vis innlegg
Kan det går raskere hvis jeg overfører det med en ethernet kabel istedenfor trådløst?
Vis hele sitatet...
Bruk DC++, kobl dere til routern med kabel, del filer, kopier med 100 mbp/s
Eodor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Bruk DC++, kobl dere til routern med kabel, del filer, kopier med 100 mbp/s
Vis hele sitatet...
Går det ikke uten kabel?
Jo, men sannsynligvis takler det tråløse nettverkskortet ditt 56 mbps, isteden for 100, som er normalt for kabel(hvertfall sist gang jeg skjekka).
Eodor's Avatar
Trådstarter
Jeg begynte å laste ned wow, 10 minutt etterpå kunne jeg spille
Sitat av Mexupex Vis innlegg
Jeg begynte å laste ned wow, 10 minutt etterpå kunne jeg spille
Vis hele sitatet...
Hvor lastet du ned fra? Å si det så andre får det med seg til fremtidige problemer skader aldri
Eodor's Avatar
Trådstarter
Fra battle.net
Det er wow sin offisielle side.

De har fått et awesome nytt system.
Sant som Mexupex sier, du kan spille om du bare laster ned en lite bit av spillet, men du vil da streame resten av contenten mens du spiller.
Det kan da føre til litt mer lag, avhengig om hvilken internettlinje du har å rutte med.
Jeg kunne spille rimelig knirkefritt med min 10mb/s linje for noen mnd siden, når jeg og skulle laste ned spillet på nytt.