Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 14860
Alle kjenner det populære dos spillet poc, eller ports of call, ikke sant?
Men nå har det kommet et nytt poc som heter poc xxl, det nye er imidlertid demo(som kan spilles i 1time) men vis man kjøper en såkalt pocGold eller pocPlatinum license kan man spille spille som fullversion. Jeg lurer på om det er noen som har en sånn license(code og navn) så jeg slipper og kjøpe?

Hadde vært snilt om dere delte vis dere har...

edit: Ja jeg har søkt på google men jeg fant ikke noen gratis lisenser, mulig det bare er meg som suger i og søke.

På forhånd: Takk
[13:06] <Serial-03> poc Ports Of Call Simulator 3D v1.05 Name: PLATINUM | Town: Serialz | S/n: 1818559704 --- Ports of Call 2002 Clasic v2.03 Name and Town: TEAM ElilA | S/n: 364838811 --- Ports of Call v2.02 s/n: 190578806
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette hjelper, men fant det på #serialz på efnet
ååå...Ports of Call ja...husker dette geniale spillet fra Amiga'en.
Trådstarter
26 0
Waffel: det er til pocxxl jeg skal ha, ikke poc3d eller classic. Men takk likevell
ok, skal se om jeg finner den. trodde spillet kunne ha flere navn
Trådstarter
26 0
Ingen som har den da?




Neivell, da takker jeg for hjelpen av alle de som "bryr" seg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
jo jeg har det


å her kan du laste det ned http://www.rdklein.com/poc/xxl/

cd key kan jeg skaffe til senere i kveld hos en kompis hadde til pocPlatinum men sletta det...
hø? kunne du skaffe cdkey eller kunne du ikke skaffe cdkey?
ja her er cd keyen :

Name: PLATINUM | Town: Serialz | S/n: 1818559704
Opprinnelig postet av swellest
ja her er cd keyen :

Name: PLATINUM | Town: Serialz | S/n: 1818559704
Vis hele sitatet...
det er samme serial som er postet lenger opp, og det ble sagt at den ikke fungerte. kan teste ut snart, for jeg laster ned spillet. überbra spill. hvertfall det gamle
Funket jo fint den

Tusen takk!
noen som får til å styre selv? får beskjed om at d mangler en fil...
vist du vil styre selv må du laste ned en spesiel fil på hjemme siden derres.. tror det er detta du skal laste ned http://www.rdklein.com/poc/simulator3d/