Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1665
Hei.

Grunnen til at jeg lurer er rett og slett fordi jeg prøver å kontakte en person som jeg skal ha tak i pgr av en avtale mellom oss,som jeg ikke får tak i på de 2 mailene vi har snakket med hverandre for en stund tilbake

Når jeg sender han mail , så får jeg en feilmelding tilbake om at det ikke kunne leveres.

Hva kan dette skyldes tro? At han har slettet mailen sin? eller blokkert meg?
Det kan være noe feil med e-post-klienten din. Får du til å sende mail til andre?
Trådstarter
ja,alle andre funker.

Derfor jeg synes det er veldig rart at begge mailene til vedkommende det ikke går på?
Da kan det være at den er slettet ja. Hva som skjer om man blokkerer en mail aner jeg ikke, dessverre..
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Det som virker mest sannsynlig er at han har blokkert deg. Står det noe mer på feilmeldingen?
Trådstarter
dette kommer opp :This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Den feilmeldingen var ikke noe særlig til god pekepinn. Tror du kan anta at han har blokkert deg, med tanke på at du kan sende mail til andre, bare ikke han.
Trådstarter
det er helt utrolig altså, kjenner jeg blir jævla irritert her nå
Bestemoren min har hatt problemer med å sende mails til en slektning i england, ingen hadde blokkért hverandre, og hun kunne sende til andre folk.
Så det er ikke 100% at han har blokkert deg.
Sist endret av Xernox; 10. mai 2011 kl. 22:37.
Trådstarter
greia er at han er borte ifra facebook, så sjansen er vell der :S..
Det kommer vel også en slik melding om mailboxen til mottaker er full. Dog, de gangene jeg har vært borti det, har det vært spesifisert at den var det.
Trådstarter
men syns ikke dere også det er rart at jeg har sendt til 2 mailer og ingen funka?
Nei, det er vel ikke noe spesielt rart. Det kan som nevnt over være flere helt normale grunner til at det skjer.
Trådstarter
okey,,jeg glemte å nevne at vedkommende er borte ifra facebook også, så noe er det tydeligvis..
Han vil vel ikke bli funnet eller kontaktet da. Det er isåfall ikke første gang noen bestemmer seg for det.
Trådstarter
neinei,men det skjer først nå,jeg har pratet med personen over den mailen før,samt over face

så tydeligvis er det noe rart her
Du har møtt en upålitelig fyr online. Velkommen til internett. Det blir mindre rart etter hvert.
Trådstarter
når en lurer deg for penger,så vil man selvfølgelig gjøre noe med det

Jaja,da får man få inn advokter inn i bilde,verre er det ikke
Se på det som en lærepenge. Du gir ikke fra deg penger til fremmede mennesker uten noen form for forsikring. Det er ikke akkurat veldig rart at du ble lurt.
Sist endret av mentalmelt; 10. mai 2011 kl. 23:23.
Trådstarter
hva er det du prater om a? du vet jo ikke hva det gjelder en gang, du virker å være en som er negativ til alt, måten du svarer på her

skulle tro du kun har opplevd dritt på nettet
Hei, han har tydeligvis slettet kontoene sine. Fordi denne feilmelding får fra serveren og ikke brukeren. Dvs at domenet varsler deg at det ikke finnes en konto som er opprettet under dette domenet. For eks

Hvis han hadde blokkert deg, ville du ikke fått noen varsel
Sist endret av ISOS6; 10. mai 2011 kl. 23:28.
Trådstarter
okey,takker for svar isos
Sitat av datahjelp Vis innlegg
hva er det du prater om a? du vet jo ikke hva det gjelder en gang, du virker å være en som er negativ til alt, måten du svarer på her

skulle tro du kun har opplevd dritt på nettet
Vis hele sitatet...
Ikke meningen å virke negativ, men du fremstår som veldig naiv her. Jeg forsøker bare å forklare at verden er full av skurker og luringer, slik at du ikke tror det er veldig rart eller spesielt å bli utsatt for svindel og lureri. Internett er det perfekte sted å lure naive kjøpere. Pass på så du ikke utsetter deg for noe sånt igjen.