Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4279
Har 8 mg subutex liggende. Tenkte jeg skulle teste det ut i kveld, men har noen spørsmål.

1) Er 0,5 mg passende? Har ingen erfaring med opiater.

2) Hvor lenge varer rusen?

3) Er det fare for at jeg blir ukritisk mens jeg er rusa og putter i meg mer?

4) Kommer formen til å være 100% rundt 14:00 i morgen om jeg tar den rundt 21:00 i kveld? Eller får jeg en helvetes hangover?

Er kun ut etter praktisk informasjon. Er veldig klar over hvor vanedannende det er osv.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Har 8 mg subutex liggende. Tenkte jeg skulle teste det ut i kveld, men har noen spørsmål.

1) Er 0,5 mg passende? Har ingen erfaring med opiater.

2) Hvor lenge varer rusen?

3) Er det fare for at jeg blir ukritisk mens jeg er rusa og putter i meg mer?

4) Kommer formen til å være 100% rundt 14:00 i morgen om jeg tar den rundt 21:00 i kveld? Eller får jeg en helvetes hangover?

Er kun ut etter praktisk informasjon. Er veldig klar over hvor vanedannende det er osv.
Vis hele sitatet...
1) Ville heller prøvd 1-2mg, men 0,5mg funker sikkert også.

2) Mellom 20-25 timer.
1) Hold deg til mellom 0,5 til maks 1mg så lenge det er første gangen.(hvis du ikke vil bli kvalm og kaste opp!)
Husk også at det tar mellom 1-2 timer før den virker.La den smelte under tunga, ikke la deg friste til å sniffe den..

2) Som Muradi skriver, 20-25 timer.

3) Nei.

4) Kan si nesten 100% sikkert at du fortsatt vil ha en god hangover kl 14:00 i morgen hvis du tar den rundt 21:00 i kveld.
Sitat av diabolus Vis innlegg
1) Hold deg til mellom 0,5 til maks 1mg så lenge det er første gangen.(hvis du ikke vil bli kvalm og kaste opp!)
Husk også at det tar mellom 1-2 timer før den virker.La den smelte under tunga, ikke la deg friste til å sniffe den..

2) Som Muradi skriver, 20-25 timer.

3) Nei.

4) Kan si nesten 100% sikkert at du fortsatt vil ha en god hangover kl 14:00 i morgen hvis du tar den rundt 21:00 i kveld.
Vis hele sitatet...
Takker for svar. Da drøyer jeg nok subutexeksperimentet til jeg ikke skal noe dagen etter. Kan du beskrive nærmere hvordan hangoveren er? Er det som å være fyllesyk? Bakfjern? F.eks benzodiazepiner gir meg en behagelig "hangover".
Som regel vil du bli trøtt og uopplagt.
Jeg synes rusen blir mye bedre når man snorter suben,og man trenger mye mindre.
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Takker for svar. Da drøyer jeg nok subutexeksperimentet til jeg ikke skal noe dagen etter. Kan du beskrive nærmere hvordan hangoveren er? Er det som å være fyllesyk? Bakfjern? F.eks benzodiazepiner gir meg en behagelig "hangover".
Vis hele sitatet...
LoL jeg missclicka å klarte å gi deg et KP Men hangovern på sub er veldig rar.. du vil ha en deilig følelse i hele kroppen men du vil også ha en litt ekkel følelse + kvalmhet.
Subutex er en partiell agonist av opioidreseptorer, dvs. at den kan gi en viss effekt, men vil aldri ha samme lineære dose-respons-kurve som for vanlige opioidagonister. Kort sagt så vil Subutex ha en maxeffekt uansett hvor mye du tar av det.

Les mer på http://legemiddelhandboka.no/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Testet det for en tid tilbake. Antar at jeg tok ca 3 mg i 5 omganger. Gikk veldig forsiktig frem og plutselig smalt det.

Selve rusen var himmelsk. Kjente ingen tegn til ubehag. Lå i sengen og så på sonen på TV2 Zebra (program hvor en tilfeldig c-kjendis chatter med seere og har konkurranser hvor spørsmålet er hva hovedstaden i England heter). Klokken var omtrent tre om natten. Var som om verten på skjermen pratet til meg ,og at alt tullet han sa hadde en dypere mening. Jeg slukte ordene og alt virket så riktig. Det kriblet i hele kroppen og jeg fikk tidvis tilfeldige latteranfall. Litt vanskelig å forklare. Etterhvert som morgenen kom hørtes alle lydene fra gaten ut som søt musikk. Selv bråket fra trikken var behagelig å høre på. Jeg la en snus under leppen og følelsen var helt magisk. Når klokken begynte å nærme seg 9 - 10 var rusen på vei ut. Det var akkurat som jeg tok et farvel med hele seansen. Plutselig var jeg klar i hodet igjen. Og da startet helvete:

Jeg var så svimmel at jeg så vidt greide å stå oppreist. Fikk hentet meg litt vann og la meg i sengen igjen. Der ble jeg liggende i hvert fall 5 timer. Hadde det generelt sett helt jævlig. Duppet av og våknet hvert femte minutt. Angst, hodepine, kvalme, paranoia etc. Skal ærlig innrømme at jeg flere ganger vurderte å legge mer sub under tunga for å roe nervene og få oppleve den intense euforien igjen. Det er jo i seg selv et faresignal. Hadde også et brett apodorm liggende, men hørt at subutex og benzo er uheldig kombinasjon. Samme gjelder sub og alkhol

Dagen etter var jeg noe bedre, men langt i fra frisk. Prøvde å gjøre som jeg normalt gjør: lage musikk, lese, se på fotball og game. Sosial omgang var ikke tema. Bare tanken på å bevege meg blant mennesker gjorde meg vettskremt, og jeg er i utgangspunktet en sosial person.

Det gikk gradvis bedre med meg, og etter en drøy uke var jeg meg selv igjen. Men for å komme med en konklusjon:

Dette tullet koster veldig mye mer enn det smaker. Og da snakker jeg selvfølgelig ikke om folk som faktisk trenger det og bruker det som medisin. Snakker om idioter uten noe erfaring med opioider som bruker det som rusmiddel. Til tross for alle advarsler klarte jeg ikke la vær å prøve. Er sjeleglad kroppen min taklet stoffet såpass dårlig. Hvis ikke er jeg redd jeg hadde sittet med nåla i armen nå. Har fra før av nok problemer med piller, speed og alkohol.

Er vel ikke så mye av det jeg skriver som er nytt, men følte for å dele min erfaring med stoffet.

Vil på det sterkeste advarer folk mot å leke seg med subutex e.l
Sist endret av Niteandfog; 9. august 2011 kl. 05:15.
Du blir HEKTA på 8mg.Men del den i 8 biter til og begynne med.Etter ca halve tebletten må du nåkk øke dosen minst dobbelt.IKKE ta mer en det.VENT i minst en time før du i det minste tenker på og ta mer.Du vil spy ut dine innvoller om du tar for mye.IKKE mix med alkohol.
Sist endret av 7kr8; 9. august 2011 kl. 12:09.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Du blir HEKTA på 8mg.Men del den i 8 biter til og begynne med.Etter ca halve tebletten må du nåkk øke dosen minst dobbelt.IKKE ta mer en det.VENT i minst en time før du i det minste tenker på og ta mer.Du vil spy ut dine innvoller om du tar for mye.IKKE mix med alkohol.
Vis hele sitatet...
Som du kanskje ser skrev jeg rapport fra kvelden ovenfor
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Som du kanskje ser skrev jeg rapport fra kvelden ovenfor
Vis hele sitatet...
Beklager min overdyrkede latskap som hemmer meg i og bry meg om hva andre skriver.Uanset så kan jeg tilføye at du driter murstein av sub.Det som er så kjipt er at når rompehullet akkurat har rukket og gro etter en solid jævel fra andre dimensjoner,så er det på tide og presse ut en ny.Denne repiterte "opprivningen" en gang i uken resulterer i ekstrem hermorideutvikling i endetarmsopningen.Det vokser blomkål ut rasshullet på deg.Kjøre bil blir som ett dassbesøk over hellvette!!..Flax du er grisehekta på sub slik du ikke har penger til mat,slik du slipper og drite så ofte......Eller?.High life med kaffe.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Flax du er grisehekta på sub slik du ikke har penger til mat,slik du slipper og drite så ofte......Eller?.High life med kaffe.
Vis hele sitatet...
Grisehekta på sub? Hadde heller tatovert en pikk i panna enn å innta den driten daglig. Dessuten bør du lese innlegget litt bedre.

(Må igjen få presisere at jeg skjønner enkelte må ha sub som medisin. Jeg sikter til meg selv og andre tullinger som prøver å ruse seg på det).
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Grisehekta på sub? Hadde heller tatovert en pikk i panna enn å innta den driten daglig. Dessuten bør du lese innlegget litt bedre.

(Må igjen få presisere at jeg skjønner enkelte må ha sub som medisin. Jeg sikter til meg selv og andre tullinger som prøver å ruse seg på det).
Vis hele sitatet...
Hadde du hatt en smule viten i hode så tar du ikke sub.Det er alt jeg prøver og få deg til og se.Du blir hekta raskere en du klarer og si skamm.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Hadde du hatt en smule viten i hode så tar du ikke sub.Det er alt jeg prøver og få deg til og se.Du blir hekta raskere en du klarer og si skamm.
Vis hele sitatet...
Tviler fortsatt på at du har lest innlegget. Jeg presiserer jo at bivirkningene var grusomme og at eksperimentet ikke var verdt det. Jeg advarer til og med folk mot å prøve det. Og om du skulle bry deg: Jeg er ikke hekta på subutex eller opioider.

Og subsidiært: Har du aldri blitt fristet til å prøve noe du vet ikke er spesielt smart? Regner med at du har prøvd litt av hvert siden du henger inne på et forum om rusmidler.
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Tviler fortsatt på at du har lest innlegget. Jeg presiserer jo at bivirkningene var grusomme og at eksperimentet ikke var verdt det. Jeg advarer til og med folk mot å prøve det. Og om du skulle bry deg: Jeg er ikke hekta på subutex eller opioider.

Og subsidiært: Har du aldri blitt fristet til å prøve noe du vet ikke er spesielt smart? Regner med at du har prøvd litt av hvert siden du henger inne på et forum om rusmidler.
Vis hele sitatet...
"Og om du skulle bry deg: Jeg er ikke hekta på subutex eller opioider."

Vil du bli det?
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
"Og om du skulle bry deg: Jeg er ikke hekta på subutex eller opioider."

Vil du bli det?
Vis hele sitatet...
Nei? Når har jeg gitt uttrykk for det? Er dessuten lenge siden jeg testet det.

Og nå presiserer jeg igjen: Subutex var ikke noe for meg. Deilig der og da, men slet i i mange dager etterpå. Var rett og slett mentalt og fysisk ødelagt. Blir kvalm av å tenke på det. Hadde mer subutex liggende, men det gikk rett i vannklosssetet

Opioider kommer jeg aldri til å røre igjen. Trenger jeg å forklare deg det enda en gang?
Beklager.Ser for ofte at ungdomen ser på sub på samme måte som paracet.Jeg trenger ikke noe videre forklaring.Kunne trenge en forklaring på hvorfor jeg foretrekker og skrive isteden for og lese.