Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2030
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hei alle freaks!

Det har seg sånn at jeg og 3 andre kompiser drar på en aldri så liten spontantur til Køben i morgen, og har planlagt hjemreise på onsdag. Noen som har vært der nede i det siste, som kan anbefale ting å ta seg til? Kom gjerne med forslag om puber og andre godsaker som kan besøkes. Vi har tenkt oss en tur på Club Celcius i morgen, men det er stort sett det eneste vi har planlagt!

Ellers er Christiania et sted som jeg kunne tenke meg å stikke innom. Det blir min første gang der. Tips?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Ellers er Christiania et sted som jeg kunne tenke meg å stikke innom. Det blir min første gang der. Tips?
Vis hele sitatet...
Det beste er vel å bare ta turen og forhøre deg med de lokale om hva som skjer for tiden. Christiania stengte for litt over en uke siden, åpnet igjen tre dager senere og befinner seg for øyeblikket i en ganske uviss situasjon. Du burde uansett gripe muligheten til å stikke innom.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
Ellers er Christiania et sted som jeg kunne tenke meg å stikke innom. Det blir min første gang der. Tips?
Vis hele sitatet...
Er det en ting som er magisk i christiania er det Nemoland om kvelden. Herlig stemning.
http://www.abar.dk/

dritbra utested i københavn! bra med liv i ukedagene også. men har du synlige tattoo så må du bare la deg bli teipa! gikk med teip på begge underarma rundt innpå der. men var et bra sted!
Når dere har blitt gode og skække i Christiania, ta turen til toppen av kirketårnet på Vor Frelsers kirke. Kan virke som trappene aldri tar slutt, men når dere omsider når toppen får dere deres belønning i form av Christianshavns feteste utsikt.

God tur!