Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 558
Tenkte å lage en tråd hvor vi kunne poste de beste appsene vi vet om, til iPhone og iPod touch. Både fordi jeg er lei av å søke etter gode apps og mods på YouTube, og fordi man kan finne nye apps, og få mange andres meninger om en eller flere apps.

Da mener jeg både fra Appstore, og tweaks og mods i Cydia. Si gjerne om det er noen pris på dem, og forklar hva det går ut på.

Jeg begynner:

iStunt 2

Et spill hvor man skal styre en snowboarder i en god dose forskjellige maps. Du gjør fliptricks og grabs for å få ekstra poeng, og skal samle stjerner for å fullføre mapet.

Koster rundt 6 kroner i Appstore

Cut the Rope

Her skal man også samle stjerner, og fullføre hvert brett ved å ha samlet så mange stjerner man kan, og gi godteriet til et grønt godtemonster. Veldig morsomt spill om man vil sette seg inn i det.

Koster rundt 6 kroner i Appstore

SB Rotator

Gjør så du kan vippe hele springboardet (der hvor du har apps og mapper) sånn som man kan gjøre med iPad. Både vertikalt og horisontalt.

Kan bli kjøpt i Cydia (her er hvordan du kan få det gratis).

Infinifolders

Gjør så du kan ha så mange apps du bare orker i en og samme mappe. Genialt!

Kan bli kjøpt i Cydia (her er hvordan du kan få det gratis... igjen ).



Om det er noen apps dere lurer på hva heter, og trenger hjelp til å finne dem, så må du så gjerne spørre!
Sist endret av Junkbox; 29. april 2011 kl. 15:19.
Det finnes allerede et flertall slike tråder. Husk å bruk søk funksjonen før du lager en ny tråd.

eks. http://freak.no/forum/showthread.php...ght=beste+apps