Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 673
Hei, jeg har tenkt og kjøpe en wireless gaming mus, men vet ikke hva jeg bør kjøpe, er det noen som har noen anbefaling der?

Har drevet og tenkt en del på den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428483 men tror dere den er så bra den bør vere til den prisen?
Kanskje du burde ta en titt på Saitek Cyborg R.A.T. 9 Wireless Gaming Mouse også?
Er veldig glad i Razer Mamba.
Den kan være både trådløs og kablet, i tillegg til at den har noen hotkeys noe jeg setter stor pris på.
Deilig passform er det også på den!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Kanskje du burde ta en titt på Saitek Cyborg R.A.T. 9 Wireless Gaming Mouse også?
Vis hele sitatet...
Jeg har sett den, men synes ikke den er noe særlig kul, og jeg har tenkt og ha Razer. Har LITT Razor dilla amma:P

Sitat av fisk23 Vis innlegg
Er veldig glad i Razer Mamba.
Den kan være både trådløs og kablet, i tillegg til at den har noen hotkeys noe jeg setter stor pris på.
Deilig passform er det også på den!
Vis hele sitatet...
Takk, men er den liten eller stor, er ikke noe godt vis den er for liten heller.
Mamba er en ganske så stor mus ville jeg si , personlig liker jeg ikke razer pga formen. Men det er en bra trådløs gaming mus