Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1724
Hei! Jeg lurte på om det er noen som har testet ut å spille xbox 360 over ice sitt mobile brebånd? Det står på nettsidene deres at maks hastighet er 3Mbit, men regner ikke med å oppnå denne hastigheten. Noen som tror det vil gå?
Fungerer noenlunde greit. Men du må regne med litt lag og lang ladetid. Kommer jo an på hva du skal spille og da.
Forza 3 er f.eks helt umulig å spille på ice.net, men COD fungerer overraskende bra
Spørs hvor du bor. Bestemor bor på landet, og Ice er såvidt nok til å lese på freak..
Trådstarter
Tenker da å spille Battlefield bad company 2 :P Skal bruke det på "Bortelid" hvis dere vet hvor det er
Det burde gå greit
Kan jeg spør hva du har å finne på der, temmelig dødt der for tida!
Heilt canooon
Fungere flott!
Hadde med meg ICE på hytta å fyrte i gang MW2, svært lite lagg og loading, 3 av 4 streker på tilkobling.

Men så spørs det jo hvor god dekning du har.
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Det burde gå greit
Kan jeg spør hva du har å finne på der, temmelig dødt der for tida!
Vis hele sitatet...
Hehe, skal opp på hytta nå i påsken.. Bor du der oppe?
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Hehe, skal opp på hytta nå i påsken.. Bor du der oppe?
Vis hele sitatet...
Nei, bor 45 min. med bil fra Bortelid Noe snø der oppe ?
Bad company 2 burde gå greit så lenge du spiller på norske servere. Spiller selv counter strike source på mobilt bredbånd, og får ca 60 i latency på norske servere.

Bruker mobilt bredbånd fra telenor, vet ikke hvordan ice er.
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Nei, bor 45 min. med bil fra Bortelid Noe snø der oppe ?
Vis hele sitatet...
hehe nei har ikke peiling, vi reiser opp i morgen... Ser på webcam på nettet, å ser bare ut til å være kunstsnø i trekkene.. men får da håpe :P