Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 682
Hei!

Vurderer å ta tatto straks så jeg tenkte å lage meg min egen ved hjelp av et dataprogram

Så spørsmålet mitt er hvilket av de adobe versonene av cs5 egner seg best til dette? Har ikke tegnebrett...

ligner litt på denne jeg ønsker å lage.
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Illustrator.

Adobe Illustrator er ett program for å lage og
redigere vektorgrafikk utviklet og markedsført av Adobe.

•Illustrator er et illustrasjonsprogram (tegneprogram), derav det engelske navnet Illustrator.

•Mange tenker kanskje «Jeg kan jo ikke tegne», men det er feil. Illustrator er et illustrasjonsprogram som hjelper deg å lage logoer samt nøyaktige fremstillinger av enkle og avanserte illustrasjoner som krever stor nøyaktighet.

•I Illustrator jobber vi med objekter ,og formene vi skaper er «løse» og kan flyttes. I tillegg kan formen endres fritt, da de er vektorbaserte. Det betyr at de kan skaleres fritt i motsetning til pikselbaserte programmer som Photoshop.

Haha, måtte bare. Hadde ett dokument oppe i og med at jeg skriver en skoleoppgave om illustrator og InDesignb nå :P
Grunnen til at jeg ville valgt illustrator er fordi den enkelt og greit bruker vektor som gjør det meste mer "smooth"

Edit: Hvis du ikke er vant til programmet kan det være litt trøblete i starten, tenker da spesielt på pen-tool
Sist endret av Laxz0r; 16. april 2011 kl. 01:18.
Trådstarter
Sitat av Laxz0r Vis innlegg
Illustrator.

Adobe Illustrator er ett program for å lage og
redigere vektorgrafikk utviklet og markedsført av Adobe.

•Illustrator er et illustrasjonsprogram (tegneprogram), derav det engelske navnet Illustrator.

•Mange tenker kanskje «Jeg kan jo ikke tegne», men det er feil. Illustrator er et illustrasjonsprogram som hjelper deg å lage logoer samt nøyaktige fremstillinger av enkle og avanserte illustrasjoner som krever stor nøyaktighet.

•I Illustrator jobber vi med objekter ,og formene vi skaper er «løse» og kan flyttes. I tillegg kan formen endres fritt, da de er vektorbaserte. Det betyr at de kan skaleres fritt i motsetning til pikselbaserte programmer som Photoshop.

Haha, måtte bare. Hadde ett dokument oppe i og med at jeg skriver en skoleoppgave om illustrator og InDesignb nå :P
Grunnen til at jeg ville valgt illustrator er fordi den enkelt og greit bruker vektor som gjør det meste mer "smooth"
Vis hele sitatet...

haha, nice!

Får prøve en testversjon da