Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2074
Leste meg igjennom mage forums, med spørsmål om hvor langt folk tror WoW vil gå før de sluttet å produsere ny expansion sets.

For min del håper jeg at de fortsetter til langt over level 100, men at de også gjør det enklere for low-levels til å nå høyere level..

Fant foresten en ganske interessant "plan" fra et ganske troverdig forum, som jeg desverre har glemt navnet på..

Draenor Set

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20
Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70

Northrend Set

Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80

Maelstrom Set

Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90

Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
The Burning Citadel - 100+++

SÅ, hva tror du?
Sist endret av phideph; 7. april 2011 kl. 11:59.
Så lenge det er mer penger å tjene...

Forøvrig er jeg enig med prenix.
Tror ikke WoW kommer til å vare så mye lengere en kansje 1 expansion til.
Titan kommer jo om et parr år ca. og da tror jeg WoW blir nedprioritert, og at folk går over til det pga det mest sansynelig kommer til å bli mye bedre en WoW siden de har kunne lære i 7+ år om hva som funker og ikke funker.
Og WoW har tapt seg veldig de siste 3 årene spørr du meg, det er jo snart ikke noe bra community igjenn, og folk ser ikke lengere en hvordan GS man har, så i mine øyne er ikke WoW halvparten av hva det en gang var. Da tenker jeg ikke på hvordan PvE content er/var eller ballansen i pvp, det var noe man levde med og man fannt veier rundt det.

ps. sier ikke at alt var rosenrødt før heller, men syns det var bedre før
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Leste gjennom det du skrev, OP. Og jeg må si jeg enda ikke forstår hva du vil frem til..
Blizz har vell selv sagt at de har fortsatt nokk historie til og kunne lage en god del exp packs enda, så at det etterhvert vil bikke lvl 100 & sikkert ett godt stykke lenger også, er det liten tvil om =)

De jobber jo også med et nytt Mmorpg som ska være i en helt ny verden, skal vistnokk være ferdig innen et par år
Men man trenger nokk ikke uroe seg over at WoW forsvinner/slutter og få nytt content fordet

wow, er det plutselig blitt kult og hate på wow/de som spiller det, igjen nuh:?
Kan man ikke bare holde brødskuffa lukka hvis man har no så lite saklig og komme med, meh
Hva er egentlig vitsen med å flame han pga litt wow spilling?

Jeg tror ganske enkelt de fortsetter til de mister spillerbasen. Det ville vært ulogisk å legge ned en slik enorm pengemaskin helt uten videre. Og så fremst de holder kvaliteten oppe så blir det nok imgen spillerflukt med det første.

Selv slutta jeg med cataclysm da accen min ble hacket. Var ikke særlig aktiv før dette, men greit tidsfordriv en gang iblant
jah, glemte jo å svare på det du spurde om tror wow vil forsette så lenge de har mulighet ( spillerbase eller historie ) eller rett å slett blir ukonkurert av et nytt MMORPG
Spørsmålet vil jo jeg tro er, selv om jeg ikke spiller wow, hvor lenge de gidder å spy ut updates istedenfor å satse de midlene på nye prosjekter. Legge ned serverne gjør de nok ikke før de har et minimalt antall spillere uansett.
De har rundt 12-13 millioner spillere på verdens basis, og du kan selve regne ut det enorme regnestykket de vil innhente hver måned.. Det er helt sykt, og tilleg har de masse andre ting de tjener penger på, account transfer, race change osvosv.

I tilleg er det hele tiden økende mengde spillere, jeg tror WoW vil eksistere en god del år til.
wow er laget etter warcraft historien, det slutter når historien er slutt.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Noen som vet når neste expansion pakken kommer?
Vis hele sitatet...
Ifølge lekket informasjon fra wikileaks mener Blizzard de skal være klar med ny Expansion pack til sommeren 2012. Men selv tror jeg lite på at de greier å levere ut en ny exp pack så fort. Neste exp pack kommer nok i 2013 skal du se (eller sent 2012)
Sist endret av Kognito; 8. april 2011 kl. 09:29.
Tviler på at lvl-capen kommer til å øke altfor drastisk. De har jo kutta ned fra 10 lvls om gangen til 5, kanskje det kommer expansions uten ny lvl cap? Bare se på Everquest, det har holdt på i 12 år nå, og gitt ut 17 expansions, maks lvl er fortsatt bare 90( de begynte på 55 eller 60) Når det kommer til expansions så kommer de nok ikke til å forhaste seg. De er jo kjent som ganske treige.

glad jeg har slutta ^^
Sitat av wubster Vis innlegg
Tviler på at lvl-capen kommer til å øke altfor drastisk. De har jo kutta ned fra 10 lvls om gangen til 5, kanskje det kommer expansions uten ny lvl cap? Bare se på Everquest, det har holdt på i 12 år nå, og gitt ut 17 expansions, maks lvl er fortsatt bare 90( de begynte på 55 eller 60) Når det kommer til expansions så kommer de nok ikke til å forhaste seg. De er jo kjent som ganske treige.

glad jeg har slutta ^^
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du glad du sluttet?
Sitat av lofed Vis innlegg
Tror ikke WoW kommer til å vare så mye lengere en kansje 1 expansion til.
Titan kommer jo om et parr år ca. og da tror jeg WoW blir nedprioritert, og at folk går over til det pga det mest sansynelig kommer til å bli mye bedre en WoW siden de har kunne lære i 7+ år om hva som funker og ikke funker.
Og WoW har tapt seg veldig de siste 3 årene spørr du meg, det er jo snart ikke noe bra community igjenn, og folk ser ikke lengere en hvordan GS man har, så i mine øyne er ikke WoW halvparten av hva det en gang var. Da tenker jeg ikke på hvordan PvE content er/var eller ballansen i pvp, det var noe man levde med og man fannt veier rundt det.

ps. sier ikke at alt var rosenrødt før heller, men syns det var bedre før
Vis hele sitatet...
Det er ikkje nokka som heite "GS", det meste er vel Guild runs atm for folk vil tjene guild rep etc, å der kommer du inn så og sei heile tia om du har "decent" gear.

Titans kommer til og ta over for WoW, desverre, men Titans blir Blizz sitt nye "WoW".
Sitat av Snus0man Vis innlegg
Det er ikkje nokka som heite "GS", det meste er vel Guild runs atm for folk vil tjene guild rep etc, å der kommer du inn så og sei heile tia om du har "decent" gear.
Vis hele sitatet...
Jo, det kalles GearScore, men blir ikke brukt lenger nå som iLvl er det folk måles i.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Jo, det kalles GearScore, men blir ikke brukt lenger nå som iLvl er det folk måles i.
Vis hele sitatet...
Skulle vel egentlig skrive "Det er ikkje nokka som heite "GS" lengre"
WoW har tatt seg opp litt i Cataclysm. Innholdet er vanskeligere og mer krevende Dog litt for vanskelig hvis man bare går med 10mann og prøver seg på Heroic. ser det er en nedgangsperiode nå, mye pga at det er for vanskelig for mange newbs. selv har jeg kost meg godt med cataclysm, mange lange kvelder med prøving av forskjellige taktikker for å prøve å downe de litt for vanskelige Heroic 10mann bossene. Det skal mye til å ta igjen den Kjemien vi hadde for 5 år siden. men må si Blizzard har hentet seg godt inn etter Free loot og smashing av Aoe spells i det jeg syns var en mislykket expansion (Wrath of the Lich king).