Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2024
Hei
Er ganske ny her inne, har vurdert å hive meg på EVE online og lurer på om noen andre her fortsatt spiller det ?
Er som jeg skulle sagt det selv. Skaffet meg en free trail til Eve online i for 5 min siden. Virker som et sjukt komplisert spill, liker'e!
Jupp spilt i 6 mnd tror jeg.
Er så deilig at du ikke trenger å være så aktiv for å bli bedre. Bare sette skills på trening og logg av
Sist endret av Xernox; 25. mars 2011 kl. 21:16.
Trådstarter
31 2
Jeg har kommet meg inn i et Norsk Corp der de miner og produserer skip så nå har det løsnet en del
Jeg spilte fra 2006 til et par måneder siden. Flott spill men jeg er litt lei :-)
Er vel i samme båt som flexd. Spilt fra 2006 til et par måneder siden, men har kontoen aktiv enda og trainer som fy. Snart har man Capital Ships V og Titan I i boka, det blir nice
Anbefaler spillet for de som har tålmodighet nok til det. For Ting tar .. virkelig tid.
Hva er dette for slags spill? Må det kjøpes?
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Hva er dette for slags spill? Må det kjøpes?
Vis hele sitatet...
Månedsbetaling (eller flere måneder om gangen for rabatt), men man betaler ikke noe direkte for spillet eller oppdateringer/nye versjoner, kun for å tilgangen.

http://www.youtube.com/watch?v=3jOJR5Xauf0

edit: dette bildet er også nyttig: http://www.itcouldsaveyourlife.com/w...mparison-2.jpg
Sist endret av meitemark; 27. mars 2011 kl. 13:45.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Er vel i samme båt som flexd. Spilt fra 2006 til et par måneder siden, men har kontoen aktiv enda og trainer som fy. Snart har man Capital Ships V og Titan I i boka, det blir nice
Anbefaler spillet for de som har tålmodighet nok til det. For Ting tar .. virkelig tid.
Vis hele sitatet...
Joda, blir vel kjekt det, hvis du får hendene dine på en titan da..

Har selv spilt siden 2006, men har ikke en eneste skill som inkluderer capital ships av noe slag. begynner å bli ganske god til å fly (ca.)alt nå
Spilt det i omtrent 1 1/2 år nå, tar en pause atm da. Flott spill!

ps. man må kjøpe selve spillet for $20, der $5 av de er en 'activation fee' som kan likestilles med å kjøpe spillet, og de resterende $15 er betaling for den første måneden. Om man fikser spillet bra og tjener godt med penger, kan man fort betale for spilltiden sin med in-game penger (ISK! hurra!)

Randomized: Corp/alliance?

Selv har jeg vært medlem i Dark-Rising siden jeg begynte å spille. Først et par måneder i Heimatar lowsec og Minmatar Militia, deretter en måned i Stain med RKK før vi ble invitert inn i IT. Fantastiske greier i de månedene når vi rullet over Fountain, dog ble det fort uinteressant å blobfeste seg rundt ><. Dark droppet IT og bor nå i Istodard i Molden Heath og bæsjer på folkene i Great Wildlands. Synd at jeg ikke har tid til å spille for tiden
Sist endret av Plectophera; 27. mars 2011 kl. 14:28.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Månedsbetaling (eller flere måneder om gangen for rabatt), men man betaler ikke noe direkte for spillet eller oppdateringer/nye versjoner, kun for å tilgangen.

http://www.youtube.com/watch?v=3jOJR5Xauf0

edit: dette bildet er også nyttig: http://www.itcouldsaveyourlife.com/w...mparison-2.jpg
Vis hele sitatet...
Det er også mulig å betale abonnementet med in-game valuta. Koster et sted mellom 350 og 450 millioner ISK per måned.

Det er jo mange måter å tjene penger på i spillet, men sett at man trener for en Drake battlecruiser, som det bør gå an å fly bra i løpet av en måned eller to (ihvertfall om man starter som Caldari med missile/shield skills), tjener man vel noe sånt som 2-5M i timen på level 3 mission running?

Med et Raven battleship, som blir neste trinn på 'stigen', tjener man visstnok 10-50M i timen på level 4 missions.

Edit: lenge siden jeg spilte eve, så ta infoen her med en klype salt.
Sist endret av gorm; 27. mars 2011 kl. 15:14.
Above post is correct - dog, dette er noe man gjør om man virkelig elsker missioning og pve (æsjabæsja) og vil spille spillet bare for å holde sub'en sin gående. not a fan.
Salvaging for de som gjør lvl 4 og epic missions er ganske lukrativt, tjener sånn 10m isk for hver mission jeg salvager, og om det er mange som gjør missions nært hverandre blir det endel.

Disse pengene ryker for tiden i skillbooks og rigs
Det er småpenger. Kompisen min er ute med carriern sin og kan glatt tjene 2-3 milliarder i uka om han gjør et par missions om dagen.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Er vel i samme båt som flexd. Spilt fra 2006 til et par måneder siden, men har kontoen aktiv enda og trainer som fy. Snart har man Capital Ships V og Titan I i boka, det blir nice
Anbefaler spillet for de som har tålmodighet nok til det. For Ting tar .. virkelig tid.
Vis hele sitatet...
Hvis man er en liten gjeng kan man jo ha mye gøy i cruisere og frigatter da, selv uten en masse skillpoints.
Jeg fløy bare cruisere og frigates uansett, hadde 60M SP sub-capital/sub-BS :-)
Jeg holdt på en god stund, men ble plutselig veldig lei. Ble så mye gate-camping at jeg holdt på å spy. Og når det først var noe action, var det fleet-battles med et par hundre stk, så serveren slet altid noe jævelig. Men fikk lyst til å begynne igjen når jeg leste denne posten. Men har ikke lyst til å være i en svær seriøs allience lenger, har lyst til å kunne gi litt mer faen, og ikke måtte følge de "etiske" reglene til alliansen hele tiden :P Så tenker jeg kjøper litt mer play-time og prøver å dra ut å herje litt.

Men til trådstarter: Er et utrolig bra spill spør du meg. Det er mye å sette seg inn i, så kan bli litt mye i starten. Men etterhver begynner ting å gå lettere =)
Jeg sluttet fordi det etter hvert tok så mye tid, og det var vanskelig å finne små grupper folk å drepe.

type 1-2 skip... Du fant ALLTID en alene, og så kom det 45 venner som ikke hadde noe annet å gjøre med en gang du angrep.. Enten det er eller 500 vs 500 battles, og det går ikke akkurat på ferdigheter :-) er mer lotto om du blir skutt eller ikke, blir du targeted vil du dø fordi 500 skip gjør ubermye skade :-)
Sitat av gorm Vis innlegg
Hvis man er en liten gjeng kan man jo ha mye gøy i cruisere og frigatter da, selv uten en masse skillpoints.
Vis hele sitatet...
Hvis du liker fleets, prøv Incursion. Vi var en fleet på 30 stk, pluss at det var rundt 40-60 andre skip ved "mothershipet"
Det var sykt morsomt men lagget litt også..

Kjøre missions er den letteste måten å tjene penger på. Jeg og en annen har hver en Drake og driver med lvl 4s hos SOE (Sisters Of Eve)
Itillegg får jeg 39mill hver gang jeg får 14.4k LP, som er rundt hver 4. dag.

Sånn ca tjener jeg 100mill per 3.-4. dag, og jeg er relativt ny. Skaffet meg nettopp en "alt" men vet ikke om jeg skal trene den for missions eller Industry, ah tough dessicion :/