Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2324
Hei.

Når jeg trykker på linker eller andre ting som vil sende meg til noe nytt (som f.eks "Nye inlegg") så åpnes det i nytt vindu, og ikke i samme vindu eller i ny fane som jeg ønsker. Noen som har hatt samme problem og vet hvordan dette fikses?


Edit: Det fikset seg av seg selv. Slett post.
Sist endret av Huztle; 11. mars 2011 kl. 21:53.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Hold nede Shift-knappen i et par sekunder. Da vil det fjernes.
du kan også høyreklikka og velge åpne i ny fane.
Sitat av tkd Vis innlegg
du kan også høyreklikka og velge åpne i ny fane.
Vis hele sitatet...
Det er da veldig tungvint...
Sitat av UB3R Vis innlegg
Det er da veldig tungvint...
Vis hele sitatet...
Enda lettere løsninger å å holde inne CTRL å klikke på en lenke, tvinger lenken til å åpne seg i ny fane uavhengig av tidligere gitte parametre.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Enda lettere løsninger å å holde inne CTRL å klikke på en lenke, tvinger lenken til å åpne seg i ny fane uavhengig av tidligere gitte parametre.
Vis hele sitatet...
Eller enda enklere; klikke på linken med 3. museknapp (hjulet).
Sitat av HomerJay666 Vis innlegg
Eller enda enklere; klikke på linken med 3. museknapp (hjulet).
Vis hele sitatet...
Faktisk så er dette en mer tungvindt løsning for meg det det tvinger meg til å flytte pekefingeren min fra standard posisjon (venstre museknapp). Venstre lillefingers utgangsposisjon er over venstre CTRL, så en liten bevegelse der og et venstreklikk er mye lettere kontra å trykke på skroll-knappen.