Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1349
har instalert windows på ny så er det noen mapper som heter windows old, windows old 1 og windows old 2 er det noe jeg trenger siden det tar sykt storplass
SKjedde meg meg og. Der er alle progammene og slikt om det er noe du trenger, jeg sletta det bare :P
Trådstarter
ok takk
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du har ikke formatert når du instalerte windows, alle de gamle filene dine ligger der, slett mappa om du ikke vil ha noe fra den gamle windowsen.
Trådstarter
det er over 100gb :P masse gammelt drit
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
mao hadde du virus tidligere er det stor sjans for at du kan enda ha det.

derfor formaterer man, så man vet at man blir kvitt alt.
Trådstarter
det kommer opp at jeg må ha tilatelse eller noe fra admin hvordan gjør eg meg til admin?
Høyreklikk og kjør som administrator
Trådstarter
har ikke hat virus skulle bare ha windows 7 extreme
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du må ofte ta eierskap av gamle filer som har SID'er som ikke eksisterer lengere.

http://www.blogsdna.com/2159/how-to-...-windows-7.htm
Trådstarter
noen som vet hvor jeg får taki drivere til Asus M4A79 deluxe?? ddr2
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Ylowe! Vis innlegg
noen som vet hvor jeg får taki drivere til Asus M4A79 deluxe?? ddr2
Vis hele sitatet...
På hjemmesidene til Asus
Trådstarter
er det chipset eg trenger?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Ylowe! Vis innlegg
er det chipset eg trenger?
Vis hele sitatet...
Alt etter hvilke komponenter du bruker på hovedkortet og hvilke som Windows eventuelt fant drivere til selv trenger du de som du ikke har.

Dog stoler jeg ikke på Windows-updatedriverene og laster alltid ned fra produsent, gjerne fra selve produsenten og ikke OEM-produsenten.
HP har et program som tar seg av alt av oppdateringen slik at du slipper og kjøre en og en oppdatering.
Se Om Asus har det :P
Det er bare å slette (ikke slett den som heter bare Windows) det er den som er aktiv nå. de med .old er de forigge du haddde. Det er det bare å fjærne og itilleg for du mye mer plass på harddisken
Sitat av xaine Vis innlegg
Det er bare å slette (ikke slett den som heter bare Windows) det er den som er aktiv nå. de med .old er de forigge du haddde. Det er det bare å fjærne og itilleg for du mye mer plass på harddisken
Vis hele sitatet...
  1. Du vet at denne tråden er gammel?
  2. Du vet at han allerede har fått svar på spørsmålet?
Giddet ikke å lese gjennom alt, så bare kom med svaret fort. Men om det er et problem for deg så ber jeg om unnskyldning. ^^
Sitat av Ylowe! Vis innlegg
har ikke hat virus skulle bare ha windows 7 extreme
Vis hele sitatet...
Extreme? har jeg aldri hørt om, trodde det ''beste'' var ultimate?

Tok ett raskt søk i bukta, og der var det EN link med 3 seeds. Er det virkelig noe som heter extreme? ville trodd det var mer utbredt da?
Sist endret av Fjellsamen; 9. mars 2011 kl. 14:24.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Extreme? har jeg aldri hørt om, trodde det ''beste'' var ultimate?

Tok ett raskt søk i bukta, og der var det EN link med 3 seeds. Er det virkelig noe som heter extreme? ville trodd det var mer utbredt da?
Vis hele sitatet...
Extreme er en "tulleutgave" som noen crackere har utgitt, annet theme, lyder og noen apps følger med, bare tull å ha det.