Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2734
Hei,

Jeg får et skikkelig kjipt problem hver gang jeg prøver å oppdatere telefonen min igjennom Pc companion, når den kommer til det steget der hvor den "Klargjør" datamaskinen for oppdatering så stopper det, og det står: Kan ikke oppdatere telefonen/kan ikke klargjøre datamaskinen, så er det en link til sony e sitt kunesupport senter online, linken funker ikke engang.. (Får absolutt INGEN informasjon om hva som kan være galt, INGEN feilmeldinger, bare en defekt link.

Så, noen her som har hatt samme problem eller vet hvordan man løser det?
Skru tlf AV før du oppdaterer? Det måtte jeg
Jeg har aldri hatt så mye problemer med en telefon etter at jeg oppdaterte min SE X10i til 2.1. Lykke til!
Har selv hatt problemer med dritt tlf fra starten av, klikker når det blir for mange meldinger, og suger generelt ekstremt kraftig. Ble ikke værre etter jeg oppdaterte, ble bare mer irritert fordi det ikke fikset seg
Kan noen av dere nevne problemene som oppsto etter oppdatering? Har en x8 her m 1.6 på og vurderer å oppgradere til 2.1.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Kan noen av dere nevne problemene som oppsto etter oppdatering? Har en x8 her m 1.6 på og vurderer å oppgradere til 2.1.
Vis hele sitatet...
* Sending av tekstmelding på over 160 tegn er ikke mulig
* Automatisk sletting av kontakter mens man er i telefonsamtaler.
* Samtaler avsluttes på random.
* Telefonen kan ikke lade mens datatrafikk er på.
* Batterilevetiden er gått ned.
* Nye effekter tærer på ytelsen (visuelle effekter er skrud av)
* Standardvekkeklokke setter seg selv på 'dismiss' etter ett sekund.

Det er helt sikkert flere problemer, men det er disse som plaget meg daglig, til jeg gikk til innkjøpt av en Desire HD.

Edit: AT&T laget en fiks på tekstmeldinger på over 160 tegn, denne fungerte.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:07.
Sitat av prenix Vis innlegg
* Sending av tekstmelding på over 160 tegn er ikke mulig
* Automatisk sletting av kontakter mens man er i telefonsamtaler.
* Samtaler avsluttes på random.
* Telefonen kan ikke lade mens datatrafikk er på.
* Batterilevetiden er gått ned.
* Nye effekter tærer på ytelsen (visuelle effekter er skrud av)
* Standardvekkeklokke setter seg selv på 'dismiss' etter ett sekund.

Det er helt sikkert flere problemer, men det er disse som plaget meg daglig, til jeg gikk til innkjøpt av en Desire HD.
Vis hele sitatet...

Er dette vanlig, eller var det mer noe som virkelig ble fucked hos deg? For om det er så ille, hvorfor gidder dere? har en x10 pro selv som jeg aldri har hatt ett eneste problem med, Om det mest sansynlig ikke skjer noen feil kan jeg tenke meg å oppdatere. Om den listen der derimot skulle være normalen holder jeg meg unna som pesten!
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
Er dette vanlig, eller var det mer noe som virkelig ble fucked hos deg? For om det er så ille, hvorfor gidder dere? har en x10 pro selv som jeg aldri har hatt ett eneste problem med, Om det mest sansynlig ikke skjer noen feil kan jeg tenke meg å oppdatere. Om den listen der derimot skulle være normalen holder jeg meg unna som pesten!
Vis hele sitatet...
Det varierer mellom enheter. Jeg har søkt en del rundt, og mange klager på forskjellige feil, og noen er så heldige som meg, som får alle sammen.
Sitat av prenix Vis innlegg
Det varierer mellom enheter. Jeg har søkt en del rundt, og mange klager på forskjellige feil, og noen er så heldige som meg, som får alle sammen.
Vis hele sitatet...
Jaokei, Takker for raskt svar
Sitat av prenix Vis innlegg
* Sending av tekstmelding på over 160 tegn er ikke mulig
* Automatisk sletting av kontakter mens man er i telefonsamtaler.
* Samtaler avsluttes på random.
* Telefonen kan ikke lade mens datatrafikk er på.
* Batterilevetiden er gått ned.
* Nye effekter tærer på ytelsen (visuelle effekter er skrud av)
* Standardvekkeklokke setter seg selv på 'dismiss' etter ett sekund.

Det er helt sikkert flere problemer, men det er disse som plaget meg daglig, til jeg gikk til innkjøpt av en Desire HD.

Edit: AT&T laget en fiks på tekstmeldinger på over 160 tegn, denne fungerte.
Vis hele sitatet...

Sletting av kontakter har jeg vært borti 2 ganger
samtaler avsluttes OFTE helt random
telefinen lder helt fint, selvom datatrafikk er på
batterilevetiden er absolutt gått ned
vekkerklokka er en pest og en palge, forsover meg ofte pga den.

når det kommer til meldingene har det aldri vært noe problem og skrive meldinger på over 160 tegn
kan man ikke bare kjøre innpå f.eks cyanogenmod 6?
Men.. Hva er egentlig fordelene? siden jeg har jo sett ett utall bakdeler med dette, men det må jo være en del positive sider også, ellerså hadde dere vel ikke oppdatert tlfen i utgangspunktet?
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
Men.. Hva er egentlig fordelene? siden jeg har jo sett ett utall bakdeler med dette, men det må jo være en del positive sider også, ellerså hadde dere vel ikke oppdatert tlfen i utgangspunktet?
Vis hele sitatet...
Telefonen var så ustabil på 1.6, så jeg hadde håpet om at ting ble fikset.

Edit: http://www.amobil.no/artikler/x10-mo...roid_2_1/79162
Denne frister nok de fleste til å oppgradere.
Sist endret av prenix; 28. februar 2011 kl. 11:54.
Sitat av prenix Vis innlegg
Telefonen var så ustabil på 1.6, så jeg hadde håpet om at ting ble fikset.
Vis hele sitatet...
Jaokei. Hva med garanti? eller den er vel isåfall kanskje ikke gyldig nå lengre med mindre du instalerer 1.6 igjen?

Men det er da ingen store forskjeller på på de?
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
Jaokei. Hva med garanti? eller den er vel isåfall kanskje ikke gyldig nå lengre med mindre du instalerer 1.6 igjen?

Men det er da ingen store forskjeller på på de?
Vis hele sitatet...
Jeg sendte telefonen inn. Det er HTC som har bygget den, så den er solid og god, og har gode spesifikasjoner. Problemet er at SE har laget programvaren, og det er her problemene begynner.

Det er noen goder ved å oppgradere, og særlig hvis man ikke vil sitte med et gammelt OS. Du må også ta hensyn til funksjonaliteten i Android fra 1.6 til 2.1. På 1.6 hadde man blant annet ikke tilgang til å kjøpe applikajoner på Marked.
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg sendte telefonen inn. Det er HTC som har bygget den, så den er solid og god, og har gode spesifikasjoner. Problemet er at SE har laget programvaren, og det er her problemene begynner.

Det er noen goder ved å oppgradere, og særlig hvis man ikke vil sitte med et gammelt OS. Du må også ta hensyn til funksjonaliteten i Android fra 1.6 til 2.1. På 1.6 hadde man blant annet ikke tilgang til å kjøpe applikajoner på Marked.
Vis hele sitatet...
Kjip Sak. Bra og utfyllende svar