Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 870
Hei,

har en mp3fil som jeg gjerne skulle brukt som mobilsvarbeskjed.
Da Telenor ikke har en tjeneste ala "last opp din mobilsvarbeskjed", må man spille den inn ved å ringe inn til mobilsvar.

Problemet er å få den i hørbar kvalitet. Har prøvd å spille den av fra høyttalere, men kvaliteten blir patetisk. Har prøvd med bluetoothhandsfree og standard iphonemikrofon for å se om det var iphonemikrofonen som var elendig, men kvaliteten er fortsatt laber.

Finnes det noen måte å få dette til?
Jeg innser at uten at iPhonen er jailbreaka så er det neppe noen app som lar meg kjøre en mp3-fil inn i en samtale.

Noen tips?
Du kan evt. ha sim-kortet i en annen telefon, f.eks har noen android-telefoner mulighet for dette.

Edit: For å spille inn telefonsvareren altså.
Sist endret av bronze; 24. februar 2011 kl. 19:03.
Sitat av bronze Vis innlegg
Du kan evt. ha sim-kortet i en annen telefon, f.eks har noen android-telefoner mulighet for dette.
l
Edit: For å spille inn telefonsvareren altså.
Vis hele sitatet...
Nope, for dette blir akkurat det samme som å legge inn fila noe han ikke kunne gjøre fordi at det måtte bli spilt inn live.

Alt dette ble nevnt!
Sist endret av Fyllingz; 24. februar 2011 kl. 20:45.
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Nope, for dette blir akkurat det samme som å legge inn fila noe han ikke kunne gjøre fordi at det måtte bli spilt inn live.

Alt dette ble nevnt!
Vis hele sitatet...
Nei, noen android-telefoner har mulighet for å spille av musikk rett i telefonsamtalen.
kan ikke noe serlig om iphoner, så får bare gjette vilt, men la oss si mikrofonen på tlf er ødelagt å det går ann å kansje koble til iphonen din til datamaskin for å bruke data mikrofonen til å snakke isteden, så kan du jo velge Stereo mix, som tar opp lyden fra pcen og sender det ut som mikrofon liksom..?
aner ikke hvordan du skulle fått til dette men hvis det går på en eller anen måte hadde du nokk fått det til
Sitat av 7777777 Vis innlegg
kan ikke noe serlig om iphoner, så får bare gjette vilt, men la oss si mikrofonen på tlf er ødelagt å det går ann å kansje koble til iphonen din til datamaskin for å bruke data mikrofonen til å snakke isteden, så kan du jo velge Stereo mix, som tar opp lyden fra pcen og sender det ut som mikrofon liksom..?
aner ikke hvordan du skulle fått til dette men hvis det går på en eller anen måte hadde du nokk fått det til
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det. Men jeg må da ha en combijack-plugg inn i iphonen for at den skal behandle en kabel som mikrofon, om jeg bruker en vanlig 3,5mm minijack så behandles den bare som headset(og bruker mikrofonen i telefonen).

Ergo trenger jeg en combijack til combijack-kabel. Får se om jeg får tak i dette. I mellomtiden klarte jeg å få "grei" kvalitet med å bruke stereoanlegget, etter å ha sittet i 50 minutt. Får nesten være grenser på hvor lang tid man bruker på å få Old Spice mannen på voicemailen sin.

Swan dive. THIS VOICEMAIL IS NOW DIAMONDS.