Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1332
Hei, kjøpte en dantax tv til og ha på hytta. Kom opp satt den på plass, så noen filmer og slo den av. Morgenen etter, gikk det ikke an å skru den på, eneste som skjer er at lyser i "standby lyset" ingenting skjer uansett hva jeg trykker på. Noen forslag? Takk
Kan være at den har tatt kvelden men har du prøvd knappene på selve tv, hvis det er noen? Ev ta ut støpselet og vent i noen sekunder og sett den inn igjen.
Trådstarter
2 0
Jeg har prøvd alt. Det er så frustrerende, vet ikke om jeg overser en dum ting, prøvd vanlige av og på knappen på selve tven, nada. Alt på fjernkontroll, inn og ut med stikkontakt. Er den virkelig kaputt over natta? Brukte den i 3 timer kvelden før. Funket som bare av det. Kan den stå i en form for sleep mode? Tilogmed lest manualen, men ingen hjelp