Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7860
Har sotti nå i en god time å ikke gjort annet enn å slette veggmeldinger på veggen min på facebook. Fant ut at om at jeg skulle få ryddet opp å slettet alle, kom det til å ta lang tid.

Jeg har prøvd å søkt litt rundt, men skummet bare gjennom, sitter på det mobile brebåndet nå, så orker ikke så mye søking.


Og jeg lurte på om noen som vet om et script eller noe som kan slette alle veggmeldingene? omså en og en, eller alle på en gang.
Eller en annen lur metode.
For jeg har sjekket rundt over alt på innstillinger på facebook, går bare å filtrere så kun venner, kun meg og venners venner ol. og det er ikke det jeg vil.
Jeg vil renske facebook veggen min.

Et klokt hode her inne?
Dette har blitt nevnt tidligere.

Ved å bruke makroer så fikk jeg slettet alle vegg-meldingene som jeg selv kunne se, men FB har en bug som gjør at vennene dine får se eldre meldinger enn deg selv.
http://www.youtube.com/watch?v=2MoJi9dJGv8

Følg den guiden der, gjorde det selv og det fungerer greit. Men det tar litt tid om du har mange poster, da denne sletter en og en post.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Dette har blitt nevnt tidligere.

Ved å bruke makroer så fikk jeg slettet alle vegg-meldingene som jeg selv kunne se, men FB har en bug som gjør at vennene dine får se eldre meldinger enn deg selv.
Vis hele sitatet...
Søkte rundt på forumet.
Men uansett hvordan jeg formulerte meg, så var søkeordet for langt.

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=2MoJi9dJGv8

Følg den guiden der, gjorde det selv og det fungerer greit. Men det tar litt tid om du har mange poster, da denne sletter en og en post.
Vis hele sitatet...
Den klarer det sikkert raskere enn meg, blir å ta sin tid når man skal gjøre det selv.
Kan jo se på film å greier mens den der er i gang

Takker, skal teste den ut!