Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 828
Heisann, har lenge lest freakforum, ja i mange år faktisk. Er første gangen jeg poster da i og med at jeg føler jeg trenger råd.

Jeg flyttet til usa for ikke så*veldig lenge siden, bare for å komme meg vekk fra Norge. Går på*en college der jeg betaler alt av oppsparte lommepenger.
Ville egentlig prøve noe nytt, det å gå*college i usa som en helt vanlig student. Så langt har det vært en herlig opplevelse som har veid opp for pengene.

Det koster forresten $5,000 pr semester å gå her; altså*22. Januar til 27. Mai. Jeg kom ikke inn på*de fagene jeg ville pga at alt er stappfullt, California har ikke noe penger sant så*alle er tilbake på college.

Nå skal det nevnes at jeg har bodd her før i ca 8 år, før jeg reiste hjem igjen med familien, den gang da min far jobbet her. Mye av grunnen til å dra tilbake var og se hvordan det var her nå*i forhold til før.

De sier at hjemlengselen er værst når man har dratt hjem f.eks til Jul og da kommer tilbake igjen, men jeg føler meg helt alene og det er trist her.
Jeg bor med en som er fryktelig manipulerende.
Han tvinger meg med på*mye ting jeg kunne godt har sluppet. Han har behov for å virke som han har mye penger, og omgis seg bare slike folk også. For en 23 gammel gutt fra Norge er dette litt sært sant.

Jeg klarer ikke å si nei til mye ting, så jeg finner meg ofte i å hjelpe han med ting han trenger hjelp til. Altså, mye jobb-relaterte ting; der jeg ikke tjener noe penger.

Når jeg var hjemme nå til Jul innså jeg at jeg kunne godt tenkt meg å dra hjem. Mye av grunnen er kostnaden av å*bo her + skole. Andre grunner er blant annet at jeg savner venner og familie, og ikke minst bosituasjonen slik som den er i dag.
Nå er ikke alt forferdelig her heller da, men de vennene jeg har er ikke gode venner, de orker ikke å finne på*noe; og jeg uten bil kommer meg stort sett ingen plass.

Hva skal jeg gjøre kjære freakere? Skal jeg fortsette her til slutten av Mai, dra hjem da som jeg hadde tenkt å gjøre? Eller skal jeg dra hjem nå snart å skaffe meg en jobb i Norge, og så*flytte ut og starte livet mitt?

Takk for at du leste, jeg får bare beklage elendige norsken min.
Hvor i California bor du?

Bor selv i San Francisco, og kjenner flere nordmenn der. Om du bor i bukta kan vi lett finne på noe utover våren om du er keen. Er i Norge på ferie nå, drar tilbake 25.
Sitat av Rhox Vis innlegg
Hvor i California bor du?

Bor selv i San Francisco, og kjenner flere nordmenn der. Om du bor i bukta kan vi lett finne på noe utover våren om du er keen. Er i Norge på ferie nå, drar tilbake 25.
Vis hele sitatet...
Hei, dette var morsomt å*høre! Jeg bor i Martinez (east bay) er gjerne med på*å*finne på noe!
Angående han romkameraten din, vurdert å flytte?

Han virker som et rævhøl.
Sist endret av Bombasa; 12. januar 2011 kl. 03:32.
shout out to all other san fran citizens! flyttet hit for en uke siden
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Angående han romkameraten din, vurdert å flytte?

Han virker som et rævhøl.
Vis hele sitatet...
Ja har vurdert det, men jeg tenkte å reise hjem igjen rundt slutten av mai, derfor føler jeg det er lite verdt styret å flytte ut nå.

Sitat av Guruen Vis innlegg
shout out to all other san fran citizens! flyttet hit for en uke siden
Vis hele sitatet...
Kult! Kanskje vi skal arrangere noe Nordmann treff av noe slag?
Sitat av Guruen Vis innlegg
shout out to all other san fran citizens! flyttet hit for en uke siden
Vis hele sitatet...
Academy of Art?