Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 972
Hallo jeg har skinning i level 470, Men er det noen spesielle ting jeg burde skinne, noe som jeg tjener godt på. Skriv gjerne med hvor det er også
Savage leather, så får du en lw til og lage Heavy Savage Leather
Hvis du vil ha skill opp fort, dreper du dem bare rundt i en ring, tar av autoloot, og skinner dem om og om igjen etter hverandre en sirkel uten å loote dem.

Men hvis du vil tjene gull, bør du nok gjøre som Lhem sier over her, farme Savage Leather.
Sitat av kulii11 Vis innlegg
Hvis du vil ha skill opp fort, dreper du dem bare rundt i en ring, tar av autoloot, og skinner dem om og om igjen etter hverandre en sirkel uten å loote dem.

Men hvis du vil tjene gull, bør du nok gjøre som Lhem sier over her, farme Savage Leather.
Vis hele sitatet...
Har sluttet å spille, men jeg nekter å tro at du bare kan skinne samme mobs om igjen og om igjen.
Sist endret av nikons; 9. januar 2011 kl. 01:28.
Sitat av nikons Vis innlegg
Har sluttet å spille, men jeg nekter å tro at du bare kan skinne samme mobs om igjen og om igjen.
Vis hele sitatet...
Jo, har du 5+ mobs så "glemmer" serveren at du har skinnet den første, så da kan du skinne den igjen for å få skillup. Du kan da selvfølgelig ikke loote dem da.
Sitat av nikons Vis innlegg
Har sluttet å spille, men jeg nekter å tro at du bare kan skinne samme mobs om igjen og om igjen.
Vis hele sitatet...
Jo, det funker.
Den buggen har vært der siden vanilla. Forstår ikke hvorfor blizzard ikke fikser den.