Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 16911
Er jo lønning snart, får se hva som skjer da
På det gatekjøkkenet på Nøstet i Bergen, selger de denne typen snus, også til mindreårige.
Sitat av Edited Vis innlegg
Om noen vet noe sted på Sørlandet du får tak i dette, tell me.
Thunder er 100 ganger bedre enn noen annen snus jeg har prøvd!
Vis hele sitatet...

Du får den på Mix i Sentrum av Grimstad, den som ligger rett ovenfor utestedet som heter Galleriet. svidd av noen kroner på fylla på snus der ja...
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
På det gatekjøkkenet på Nøstet i Bergen, selger de denne typen snus, også til mindreårige.
Vis hele sitatet...
Nøstet? Hvor er det? Jeg er mindreårig, men får kjøpt de fleste steder alikavel, piece of cake.
Tobakkbutikker
Anbefaler Offroad!

God mintsmak, men ikke for mye smak. En perfekt snus du kan bruke OVERALT!
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
På det gatekjøkkenet på Nøstet i Bergen, selger de denne typen snus, også til mindreårige.
Vis hele sitatet...
Nå må du la Tommy få fred! Er noen som ser ut som de er 25 men egentlig er 17.
Snus skal smake snus, ikke tyggis.
Helt enig!

Men er lei av små unger som sier at de "ikke kjenner noe" ..
Du skal ikke kjenne noe. Fordi du kun trenger nikotinen, er det ikke vits å ta noe supersterk som bare ødelegger tankjøttet ditt ..
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Helt enig!

Men er lei av små unger som sier at de "ikke kjenner noe" ..
Du skal ikke kjenne noe. Fordi du kun trenger nikotinen, er det ikke vits å ta noe supersterk som bare ødelegger tankjøttet ditt ..
Vis hele sitatet...
Småunge? Visst jeg sier at jeg ikke merker noe i det hele tatt, så mener jeg det?
Kansje jeg merker det visst jeg går noen dager uten snus, og så begynner på an igjen.

Det er ikke en konkuranse om å være mest tøff her heller?.. Så ser ikke grunnen til å lyge..

Aiight?
æsj , blir kvalm av tanken ! forferdelig smak når den renner og gjør det sårt i leppa !

ta heller og kjøp deg skruf stark løs eller nick and johnny strong ! det er mye bedre smak
Æsj, du blir så jævlig fort lei av thunder, det er så jævla mange piss smaker.
Har én pouch igjen, og den sparer jeg til Dark Blue i kveld. Thunder er rådigg!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Bor du i Ålesund får du Thunder på Gull og Cigarer på Moa.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Bor du i Ålesund får du Thunder på Gull og Cigarer på Moa.
Vis hele sitatet...
haha, det hjelper så jævlig mye
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Ringer du de, å spør fint, betaler litt ekstra og frakt så sender de sikkert til deg.
Sist endret av Spankyboii; 3. januar 2011 kl. 19:49.
får kjøpt det på alle narvesen kiosker... tror jeg. Hvert fall sånn etter egne erfaringer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er forhandler av snus, og kan meddele at Thunder kommer med Cola smak i februar. Det kan bli spennende.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Finnes ikke i Lillehammer gjøvik områdene enda..
Vis hele sitatet...
En får kjøpt det på Fremstad - Kiosk på Gjøvik
Tobakk Sørensen
Selv har jeg brukt snus i 6 år, og har litt og si om både Thunder og det å "ikke kjenne noe".

Vært borti det selv massevis av ganger at jeg bare kan hive opp snus etter snus og ikke kjenner noe. Det er sløseri, sløseri av snus og penger. Alt du trenger er litt viljestyrke til og snuse en svakere snus en liten periode, eller snuse mindre.

Fks jeg kan fint snuse en boks skruf original, deretter få en liten boost når jeg stapper inn en sterk/x-tra sterk. Ikke jobb for snusen, la snusen jobbe for deg


Når det gjelder Thunder så har jeg pleid å kjøpe noen tårn i ny og ne på Nordbysenteret rett over grensa. Mange morsomme smaker og joda de river litt ekstra. Men det er sant som folk sier, dette er en billig snus og man blir lei.

Tips, gå en hel dag uten snus, neste morra setter du en enkel pris, enjoy.