Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1573
Noen som vet om det er mulig å kode et script til FF slik at scriptet sletter hele wallen din?
Første treffet på google ga meg dette:

http://www.cynthiaperla.com/facebook...g-imacros.html

Du trenger kun: Imacros virker det som!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
IRC entusiast
dach's Avatar
Jeg tar opp igjen denne tråden;

Jeg har iMacros 7 instalert, men finner ingen oppdaterte script.
Jeg lagde bare en action eller hva det heter i imacros for en stund siden hvor jeg slettet 1 innlegg på wallen min og bare loopet det. Så dro jeg ut og når jeg kom hjem en times tid senere var alt borte.
Jeg brukte et lignende macro-program, slettet tilsynelatende alt på veggen min (Jeg fikk opp melding om av veggen var tom), men venner kunne alikevel se eldre innlegg. Er tydeligvis er problem for flere, og endte opp i at jeg fjernet tilgangen til veggen for alle andre.
IRC entusiast
dach's Avatar
Jeg har også fjernet tilgangen til veggen, og har fått til å fjerne en del fra veggen. Men har ikke satt oppsettet opp riktig, så det tar tid og jeg må endre litt underveis. Er det noen som har et oppdatert oppsett som funker gull?
Sitat av dach Vis innlegg
Jeg har også fjernet tilgangen til veggen, og har fått til å fjerne en del fra veggen. Men har ikke satt oppsettet opp riktig, så det tar tid og jeg må endre litt underveis. Er det noen som har et oppdatert oppsett som funker gull?
Vis hele sitatet...
Det jeg har skrevet i forrige innlegget fungerte for meg..
Jeg hadde samme problem som Rejolo, andre så gamle innlegg, men her hvor jeg slettet masse hadde plutselig alt forsvunnet (imacros hadde kun fjernet litt av det).. Men av en eller annen grunn så forsvant alt etterhvert.
Kan du ikke bare slette veggen din og re-installere den på facebook? Som med alle andre apps?
IRC entusiast
dach's Avatar
Finner ingen sted hvor jeg kan slette wallen som app.

Og Facebook er bygget opp latterlig, f. eks med "Show older post" som stresser scriptet og får det ikke til å gå videre. Når man kommer langt nok tilbake i tid må man trykke 15 ganger + på "show older post" før noe i det hele tatt kommer frem etter at scriptet slettet en del i begynnelsen.