Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4977
Jeg vil først bare. Si at jeg elsker makka, det er alltid godt med litt joggesko.
Har et par spørsmål om meth-amfetamin jeg håper dere kan svare på, lol, grunnen til at jeg vil prøve meth-amfetamin er det at jeg har begynt å få stor toleranse ovenfor vanlig amf.

Hvor mye sterkere er det en vanlig amf?
Hva er en brukerdose?
Får du nedtur?
Best av å røyke å snorte?
Lengde har hørt du kan justere mye mindre dvs det varer lengre?
Mulig og trene på eller blir hjertebanken ubehaglig som ved et veldig stort inntak av vanlig makka.
Er det mye paranoia?

Takk for de som svarer, Uten moralpreken.
Sitat av pedobear10 Vis innlegg
Hvor mye sterkere er det en vanlig amf?
Hva er en brukerdose?
Får du nedtur?
Best av å røyke å snorte?
Lengde har hørt du kan justere mye mindre dvs det varer lengre?
Mulig og trene på eller blir hjertebanken ubehaglig som ved et veldig stort inntak av vanlig makka.
Er det mye paranoia?
Vis hele sitatet...
1. Ja. Rusen er ca 3,5 ganger så kraftig som den du får av kokain. Har ikke sammenligning med amfetamin, though.
2. 40 milligram er en vanlig dose med snorting og røyking.
3. Nedturen er kjip, mange sier de blir paranoide mens nedturen varer, for ikke å snakke om den forferdelige kløa og generelle følelsen av å være syk.
4. Snorting ødelegger nesa di, men gir vel kraftigere effekt.
5. I følge Erowid varer effektene når du røyker det kun 1-3 timer, noe jeg synes høres svært kort ut.
6. Å trene på meth er ikke å anbefale, fordi det allerede er en tung belastning for hjertet.

Kunnskap er ditt beste våpen mot å havne på kjøret, noe det egentlig høres ut som du allerede har gjort når du vurderer å innta det stoffet.

Det beste er å holde seg unna det der, meth har et svært høy avhengighetspotensiale, og sjansen for å bli paranoid er der alltid.
Meth anbefales IKKE!
Sist endret av Omnibenevolence; 2. januar 2011 kl. 19:03. Grunn: fordi
Å bruke meth fordi man har toleranse for vanlig amf er ikke en langsiktig løsning. Ta deg heller en pøuse fra amf du, så skal du se at det ordner seg med den toleransen.
Sitat av Apl3x Vis innlegg
Hvis du er ute etter å prøve Meth så kan du liksågodt bare ta en pistol intill hodet.
Vis hele sitatet...
Nei! Er du ute etter å bli AVHENGI av meth kan du skyte deg i huet, men derimot viss du er en oppegående person med litt kunnskap og diseplin så er ikke det å prøve meth EN gang farlig, om mindre du ikke tar en dødelig overdose.

Selv ser jeg på både meth og amfetamin som noe dritt, som jeg sjeldent hører noe godt om.
Det er ikke lett å få tak i amfetamin lenger.. Ifølge positive urinprøver de siste 2 årene, så har det kun vært metamfetamin jeg har brukt.. Og det er uansett type og hvor det kommer fra.
Så sjansen er stor for at det er metamfetamin du allerede bruker..
Sitat av ganesha Vis innlegg
Det er ikke lett å få tak i amfetamin lenger.. Ifølge positive urinprøver de siste 2 årene, så har det kun vært metamfetamin jeg har brukt.. Og det er uansett type og hvor det kommer fra.
Så sjansen er stor for at det er metamfetamin du allerede bruker..
Vis hele sitatet...
Så denne amfetamin du brukte visste seg å være metamfetamin? Viss så, så lurer jeg på om du tok amfetamin i de dosene det skulle tas i?
Sitat av ganesha Vis innlegg
Det er ikke lett å få tak i amfetamin lenger.. Ifølge positive urinprøver de siste 2 årene, så har det kun vært metamfetamin jeg har brukt.. Og det er uansett type og hvor det kommer fra.
Så sjansen er stor for at det er metamfetamin du allerede bruker..
Vis hele sitatet...
Det er sant, mye meth ute og går, metamfetamin selges jo også ofte som amfetamin, bare at det er veldig utblanda.

Men, crystal meth derimot, det er noe ganske annet, og tør påsta at rusen fra crystal meth er ekstremt mye kraftigere enn den du får fra vanlig amfetamin, noe som bør gjøre det lett å skille dem fra hverandre.
Sist endret av Omnibenevolence; 2. januar 2011 kl. 21:08. Grunn: sd
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Så denne amfetamin du brukte visste seg å være metamfetamin? Viss så, så lurer jeg på om du tok amfetamin i de dosene det skulle tas i?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg var ikke klar over at det var metamfetamin. Har brukt amf i ca 15år, og tar mellom 0,3 og 0,5 hver gang. Eneste som jeg kan se på som kan være annerledes, er at folk blir litt mer "kokt" enn før..
Skulle ønske det var mulig å oppdrive god gammeldags makka..
Greit, mange av dere pisser i buksa av tanken på noe så grusomt som metamfetamin. Hvis dere er interessert i at trådstarter skal skade seg minst mulig kan dere bidra med konkret informasjon om rusmiddelet istedenfor å komme med meningsløs moralisering, for det hjelper ikke.
Sist endret av exocytose; 2. januar 2011 kl. 21:14.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Greit, mange av dere pisser i buksa av tanken på noe så grusomt som metamfetamin. Hvis dere er interessert i at trådstarter skal skade seg minst mulig kan dere bidra med konkret informasjon om rusmiddelet istedenfor å komme med meningsløs moralisering, for det hjelper ikke.
Vis hele sitatet...
Ja, det er en del moralisering her. Jeg moraliserte også litt i min første post, selv om jeg ga mye konkret informasjon også. Men når det er sagt, hvis man først prøver metamfetamin etter å ha vært på amfetamin og føler at det ikke fungerer på samme måte som før, er det vel lett å bli glad i meth siden rusen er så mye kraftigere enn den han fikk av amfetamin. Derfor tror jeg det er lurt å komme med tips om å heller vente noen en stund med amfetamin for så å ta det igjen når toleransen har kommet på et lavere nivå. I hvert fall sånn tenker jeg.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Greit, mange av dere pisser i buksa av tanken på noe så grusomt som metamfetamin. Hvis dere er interessert i at trådstarter skal skade seg minst mulig kan dere bidra med konkret informasjon om rusmiddelet istedenfor å komme med meningsløs moralisering, for det hjelper ikke.
Vis hele sitatet...
Så jævla sant mange her på forumet klikker vinkler bare noen sier noe om vanlig makka eller meth. Det benzoer og fyllekjøring er det verste for forumet her.

Makka er ikke særlig farlig i moderasjon med en frisk kropp og hjerne.
kan du med hånda på hjertet si du er helt frisk i huet pedobear? bare ett spm
JA det kan jeg vil si sånn halveis... har kanskje et litt liberalt syn på rus men ikke noe mer enn det.
DC89: hvorfor skulle han ikke være det? så alle som vil prøve meta er automatisk gale da eller? du burde endre litt syn, går fint ann og PRØVE meta uten og bli avhengig. og det vet du nok selv.