Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1103
Jeg skulle SLI med gtx 570, men hovedkortet mitt støtter bare crossfire. Derfor lurer jeg på hva dere synes jeg burde gjøre..? Er det bedre å ha 1 nytt bra kort, eller 2 litt mer utdaterte kort (tenker ikke på gtx/6970, tenker framover i tiden p.
Det beste vil jo være og kjøpe ett kort som er best mulig nå, så kan du kjøre ett til senere når du ser du mangler ytelse.
Da må jeg ha 6970.. Venter og ser hva andre sier.
6970 og 580 er de to beste nå.
Og for all del ikke kjør et bra kort sammen med ett utdatert kort, da vil det beste bli klokket ned til samme som det utdaterte og det vil bli det samme som å ha to utdaterte. Kjøp heller et bra, og ett til senere som foreslått her.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Og for all del ikke kjør et bra kort sammen med ett utdatert kort, da vil det beste bli klokket ned til samme som det utdaterte og det vil bli det samme som å ha to utdaterte. Kjøp heller et bra, og ett til senere som foreslått her.
Vis hele sitatet...
Man må da ha identiske kort for at det skal gå og kjøre de ilag, så blir ikke ''to utdaterte'' kort
Sitat av Xernox Vis innlegg
6970 og 580 er de to beste nå.
Vis hele sitatet...
De siste testene jeg så, viste at det var 580>570>6970

Men er det ikke bare bortkastet å ha 2 6970 om 1-2 år fra nå..? Det er mye bedre å heller ha ett oppdatert kort.

Kanskje jeg burde slenge på 1000kr til å kjøpe 580 :P?
Sitat av veltins Vis innlegg
De siste testene jeg så, viste at det var 580>570>6970

Men er det ikke bare bortkastet å ha 2 6970 om 1-2 år fra nå..? Det er mye bedre å heller ha ett oppdatert kort.
Vis hele sitatet...
Men nå så er jo de kortebe det nyeste og beste, og det funker sikkert enda kjempefint om 1-2 år. men OM du skulle mangle ytelse så vil du kunne kjøpe ett brukt eller nytt kort av samme merket som du kjøpte idag for en billig penge, og på den måten mest sannsynlig få ''ytelsen du savnet''
er ingen gtx 580 på lager noen steder...
Sitat av veltins Vis innlegg
er ingen gtx 580 på lager noen steder...
Vis hele sitatet...
komplett ska ha inn noen av gtx 580 nå den 21
Jeg vet. Skal bestille alt nå. Hade 15000kr.