Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6159
herregud. Nei. Haha, flaut.
spilt wow i 2 år nå, er fornøyd med utviklingen av spillet. Blir ikke dårligere, tvert imot blir det bare bedre, å det er vanskelig å bli lei. Om du blir det tar det kanskje en mnd før du får lyst til å spille igjen.

Grafikken er forbedra og det er mer nybegynnervennlig.

Hvilken server du velger nå har ikke så altfor mye å si, med tanke på at når du køer opp for instance så kommer du uansett til å spille med folk fra andre servere. Men husk på at hvis du velger en server med mange spillere kan du forvente deg lange serverkøer. Jeg liker RP servere godt, for folk som spiller der er mer modne og kan faktisk bruke hjernen. Småunger velger som regel pvp servere for å kunne ganke flest mulig newbies. Jeg spiller på Argent Dawn og kunne ikke tenkt meg å bytte server, eneste minuset er de håpløst lange køene for å komme inn.
litt av fordelen med a WoW har den grafikkmotoren den har, er jo for at du ikke skal trenge et "Fjell" av en PC for og spille. dvs at du trenger ikke invistere i en ny PC for og spille.

jeg husker jo hvordan AoC var, helt syk grafikk men ræva gameplay. veit det har blitt fiksa en god del, men tør og påstå at WoW var ganske mye bedre rett etter release enn det AoC var
Husk også når du begynner å spille som ny spiller at det er viktig å tenke på hvordan du vil spille spillet. Det finnes nemmelig forskjellige typer servere/realms. Pve, pvp, rp, og rppvp*. Forskjellen er måten du spiller spillet på. (se lengere ned) På disse serverene er det er ikke sånn at hver server kun har det den står oppført som, men det kan være litt viktig og tenke på. Den som skiller seg mest ut er nok Rp serverene, hvor det ofte vil være ganske forskjellig spillere fra en fks. pvp server. Det er litt kjipt å komme i lvl 85 for så og finne ut at du feks. liker RP mye bedre en Pvp og så må betale for å bytte server.

Pve = Player versus enviorment
Pvp = Player versus player
RP = Roleplaying
rppvp= Roleplaying plaver versus player.

PS. Beklager vis dette har vært tatt opp i en annen post. Isåfall har jeg bare reptert det :P
Dude jeg vet ikke om du får det men det kan hende du kan få store problemer. vis du først lvler over 60 vil jeg tru du blir avhengi jeg ble ialle fall det.
jeg prøver å slutte
les
http://freak.no/forum/showthread.php?t=174085
Haha, litt ironisk at topicen "Begynne med WoW" og topicen "Slutte med WoW" ligger rett under hverandre på forsiden.