Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 576
Nok et dumt spørsmål fra Mr. Ignorant, men hvordan kan jeg fjerne Win 98 etter å ha installert Win 2000 på samme harddisk? Funka ikke å oppgradere fra Win 98 til Win 2000, og av en eller annen grunn så funka det ikke å installere Win 2000 direkte fra en formatert disk, ikke med min CD i hvertfall.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Nok et dumt spørsmål fra Mr. Ignorant, men hvordan kan jeg fjerne Win 98 etter å ha installert Win 2000 på samme harddisk? Funka ikke å oppgradere fra Win 98 til Win 2000, og av en eller annen grunn så funka det ikke å installere Win 2000 direkte fra en formatert disk, ikke med min CD i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Dumt spørsmål: Det er win 2k booteble du har og ikke oppgraderinga?
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Det er Win 2k Professional, det er alt jeg vet.
dweep; det er jo uansett ikke relevant. han vil fjerne det ene OS'et. det kan man gjøre fra 2k uansett om det er upgraden eller ikke, når han først har lagt det inn.. as far as I know.

kan man ikke bare gjøre det så enkelt som å slette den folderen 98-OSet ligger i, og fjerne det alternativet fra boot-screenen man får under oppstart?
Har du begge lagt inn på samme disk? Wespect.. :P
Joa, det er som mia sier. Fjern x:\windows (sjekk om det er filer som du vil ta vare på som f.eks "favorittlista" i MSIE) når du har forsikret deg om at Win2K fungerer
er det bare meg eller skaper partiotion magic bare problemer? de fleste jeg kjenner som har brukt det har fått en ødelagt partisjon..
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Har aldri vært borte i det før jeg, men sålangt har det ikke fungert spesielt bra. Hvordan fikser man i såfall en ødelagt partisjon?
partition magic har alltid funka kongebra for meg på alle mine pc'er, og de jeg har brukt det på.
Opprinnelig postet av mia
partition magic har alltid funka kongebra for meg på alle mine pc'er, og de jeg har brukt det på.
Vis hele sitatet...
Her og, men så er det alltid noen som er litt uheldig
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvor god løsning det er og installere to win versioner på samme partisjon, er jo diskutabelt, men gjort er gjort

Mia sin løsning vil vel være den beste, kan også alltids slette grums fra program filer-mappa di, grums som var med, og var installerte i win98 that is.

Hvordan man fikser, spørs jo på hva som feiler den

Og har heller aldri hatt trøbbel med PQ PartitionMagic, og har alltid brukt det, siden jeg starta med win98 eller noe