Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1571
Teit spørsmål, men lurer alikavel.
Fant ut at jeg skulle prøve dette:

Løste opp 0,5 g hasj på samme måte som ved røykings, kanskje litt bedre denne gangen. Tømte ut innholdet av en medisin kapsel og putta pulveret av hasj inni og svelgte den for ca 5 minutter siden. Vil jeg kjenne noe? Har hørt hasj er bare fettoppløslig, men samtidig at man blir fjern av å svelge en hasj klump.

Jeg har fått effekt av ca samme mengde hasj i skakkao før, men da smeltet jeg jo hasjen i smør.

Sorry teit spørsmål, men jeg har ikke peiling på sånt. Om dette funker er d genialt, og mye bedre enn å forpeste lungene med røyk.
0,5 er vel alt for lite..

I say ney!
Sitat av caperno Vis innlegg
0,5 er vel alt for lite..

I say ney!
Vis hele sitatet...
Fikk effekt av 1g fordelt på 2 personer, da smeltet vi det i smør først da, er ikke sikker på hva forholdet i effekt mellom smeltet i smør eller "rå".
erfaringsmessig så er prosessen ved å løse hasj/pot opp i smør før det fordøyes essensielt for å få effekt. en gang knasket jeg i meg rundt 2 gram god bruning for å bli "møkkfjern". Jeg måtte kjøpe en 2'er til og røyke det. Altså fikk jeg INGEN effekt av det.

Hører derimot historier om folk som har svelget noe fordi snuten typisk dukker opp, eller lignende, som har fått effekt av mindre enn meg.

Rapporter!
Jeg kjenner kanskje litt nå, men veldig lite. 0,5 gr er nok nok for en som veier 45 kg. Får effekt av 0,2 eller noe ved røyking

Nei, dette var ikke noe bra ble bare litt diffus, som om jeg tok en valium. Bortkasta
We got machetes!
0.5?.. kan vel ikke merke noe på så lite..
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
0.5?.. kan vel ikke merke noe på så lite..
Vis hele sitatet...
Tull og tøys Spiste selv 0,5 gram (sorting) i går og ble megastein, rusen ble rett og slett for sterk og ubehagelig.
Sist endret av KreaDep; 17. desember 2010 kl. 20:45.
Det kan ta opptil en time før du merker effekt, så du får nesten bare vente og se. Umulig for oss å svare på, du får heller si hvordan det gikk : )
Har spist 1g en gang, fikk absolutt ingen effekt! Eneste var at synet hoppet litt da jeg våknet dagen etter.
Hvordan har du løset det opp? det er olja i hasjen du blir påvirket av, så om den er forsvinnet får du ingen påvirkning, og samt tror jeg 0,5 gram er allt for lite.. men funker kansje om det er rein hasj-olje..
Det kommer nok en del an på kvaliteten også.
Er det ett typisk norsk såpestykke, vil jeg tippe du ikke vil få den store rusen.
Derimot av god kvalitet, vil du nok få en fin kveld.