Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1465
Hei, har nu søkt en stund etter en god gratis webhost, som har søtte for og bruke sin egen domain.

Vil helst ungå 000webhost fordi det er helt sykt treg.

noen som vet?

takker får svar
awardspace.com !
Jeg vil nesten påstå at det ikke finne BRA gratis webhosts

hosting har blitt såpass billig at det finnes ikke lengre noen grunner til å lete etter gratis hosting. Du kommer mye bedre utav det ved å velge billigste løsning fra any given "ordentlig" leverandør.

host1.no er et populært valg blant forumbrukerne, og driftes også av ett av våre medlemmer. Om du bryr deg det aller minste om innholdet du skal vise til verden er det vel verdt å cashe ut de få kronene et ordentlig webhotell koster. 348 spenn i året (før noen har sagt noe om 15% rabatt for nFF-ere) burde alle ha råd til. Og om man ikke er gammel nok/ikke har visa-kort finnes alltids spendon og lignende løsninger
Sitat av moridin Vis innlegg
Jeg vil nesten påstå at det ikke finne BRA gratis webhosts

hosting har blitt såpass billig at det finnes ikke lengre noen grunner til å lete etter gratis hosting. Du kommer mye bedre utav det ved å velge billigste løsning fra any given "ordentlig" leverandør.

host1.no er et populært valg blant forumbrukerne, og driftes også av ett av våre medlemmer. Om du bryr deg det aller minste om innholdet du skal vise til verden er det vel verdt å cashe ut de få kronene et ordentlig webhotell koster. 348 spenn i året (før noen har sagt noe om 15% rabatt for nFF-ere) burde alle ha råd til. Og om man ikke er gammel nok/ikke har visa-kort finnes alltids spendon og lignende løsninger
Vis hele sitatet...
Joda kjøre på Visa / paypal.

Mene det er bare at det ska være en beta testing nettsiden, og treng da en gratis en føreløbig
Sitat av Kainfax Vis innlegg
Joda kjøre på Visa / paypal.

Mene det er bare at det ska være en beta testing nettsiden, og treng da en gratis en føreløbig
Vis hele sitatet...
Om du kun skal betateste, kan du jo kjøre det opp på egen maskin.. ?
www.webng.com

brukte det en gang i skolesammenheng. Funker greit.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Om du kun skal betateste, kan du jo kjøre det opp på egen maskin.. ?
Vis hele sitatet...
Nei, prøv og host over 1 mbits linje, er like godt og gi bort maskin da
Selv om det er tidligere nevnt vil jeg anbefale deg å kjøpe en eller annen pakke på host1.no

Jeg betaler 100kr året for domenet og 29 kr mnd for webhotell. (for minipakken)

Uansett, hva skal du ..betateste?
Sist endret av Zaek; 16. desember 2010 kl. 19:00.
Et webradio oppleg, ska streame noe for et game community
ehm, da trenger du vel streamingserver også hvis jeg ikke tar feil?
Sitat av fomox Vis innlegg
ehm, da trenger du vel streamingserver også hvis jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
Jeg tror han vet det. Ellerså hadde han vel spurt om det også?
Sitat av fomox Vis innlegg
ehm, da trenger du vel streamingserver også hvis jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
I'm not stupid.
Bruker Game community sin Dedi server til Streamserver.