Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 556
Ok, her er den første pixelarten jeg noen gang har laget, den er laget i først mspaint, så photoshop etter jeg hadde gjort en del av grovarbeidet og fått lagt det inn

Last ned bildet her.


Bildet er i .psd-format, så husk at dere må ha PS for å se det da :P

Etter dere har lastet ned: hva syns dere??

Og noen tips: I PS: gjør layer 1, 2 & 3 usynlige, så kan dere se hele innsiden av huset.

Og før dere spør: nei, layer 5 har _ingen_ funksjon, jeg bare glemte å slette det før jeg lastet opp(det var en del av et tidlig eksperiment med bildet(noe med transparency og sånt))
Sist endret av Crazytomato; 15. juli 2003 kl. 23:46.
save as: .jpg
gidder du?
Man må ikke ha PS..
Så grei ut den
Kan laste opp som .jpg også, vent 2sek, men da misser du litt av pointet med å se inni huset da.

men men

cummin' up, vent 2sek

-crazytomato

EDIT: nå er den oppe:
http://home.no.net/galtomat/images/Pixel%20%231.jpg

Enda en EDIT:
Jeg vil gjerne ha litt mer dyptgående kommentarer enn
Så grei ut den
Vis hele sitatet...
Sist endret av Crazytomato; 15. juli 2003 kl. 23:46.
I like turtles
Skyfex's Avatar
ganske imponerende for første pixelart. Likte ikke helt fargene, men teknisk sett var den veldig bra. Burde laget den i 1px linjer istedenfor, ser litt bedre ut.
Gjør layer 4, 6 og 7 usynlige, og sett opacity til rundt 85% på layer 1. Da ser fargene ikke så ille ut, huset ser ut som det er noe lignende av sånne hus som det er massssse av nede ved middelhavet... ser helt jævlig ut gjennom vinduet, men så skal det ikke være sånn heller da :P