Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1208
Hei, jeg så i denne artikkelen at Android OS vil bli oppdatert til Froyo på HTC Legend telefoner: http://news.softpedia.com/news/Andro...y-171552.shtml

Er det noen som vet hvordan dette vil foregå i Norge? Jeg har en Legend fra Telenor. Vil vi i det hele tatt få oppdatering i Norge?
Om HTC ruller ut oppdatering så vil ALLE få den, Norge inkludert
Sikker ? Trodde det var opp til hver enkelt operatør å godkjenne den.
Sitat av MicroWar Vis innlegg
Sikker ? Trodde det var opp til hver enkelt operatør å godkjenne den.
Vis hele sitatet...
Operatøren har ingenting med oppdateringer å gjøre.
Sitat av Lordtema Vis innlegg
Om HTC ruller ut oppdatering så vil ALLE få den, Norge inkludert
Vis hele sitatet...
Slik som skjedde med HTC Hero?
Jeg synest ikke oppgraderingen var mye bedre, jeg merker hakking noe som jeg ikke gjorde på 2,2
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Sitat av perols_ Vis innlegg
Jeg synest ikke oppgraderingen var mye bedre, jeg merker hakking noe som jeg ikke gjorde på 2,2
Vis hele sitatet...
Du er ihvertfall heldig som får den. Jeg har xperia x10, så her er det ikke mer å hente av oppdateringer...
Sitat av eazypeez Vis innlegg
Du er ihvertfall heldig som får den. Jeg har xperia x10, så her er det ikke mer å hente av oppdateringer...
Vis hele sitatet...
http://www.amobil.no/artikler/saa_le..._til_x10/79895
Åjoda!
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Sitat av prenix Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ÆSJ! andre kvartal er jo veeeldig lenge til! Jeg kommer nok til å bytte telefon ganske snart. like greit å henge seg på desire bølgen å drite i hele SE
Sitat av eazypeez Vis innlegg
ÆSJ! andre kvartal er jo veeeldig lenge til! Jeg kommer nok til å bytte telefon ganske snart. like greit å henge seg på desire bølgen å drite i hele SE
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, det blir HTC på meg også, så fort det kommer et nytt flaggskip.
Sitat av eazypeez Vis innlegg
Du er ihvertfall heldig som får den. Jeg har xperia x10, så her er det ikke mer å hente av oppdateringer...
Vis hele sitatet...
Det popper opp melding om jeg har lyst til å oppdatere, synest egentlig google burde tatt føre seg system oppdatering som ikke går utover designet osv...
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg er enig, det blir HTC på meg også, så fort det kommer et nytt flaggskip.
Vis hele sitatet...
Nye flaggskipet blir jo Nexus S, Samsung i Norge bekrefter lansering på våren 2011. Vil heller anbefale deg en av mobilene i Desire-familien