Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1438
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
fant en tlf idag, av merke nokia (det er en sånn vantett en, med skrue på lokket, og helt simple funksjoner), noen som kan gi en person uten NOE SOM HELST på dette tema å gjøre en pekepinn?
INGEN MORAPREKNER!!!
Lever den til politiet, det er sikkert noen som savner telefonen
Sist endret av TurboOlsen; 7. desember 2010 kl. 23:52.
Hva er det egentlig du vil ha ut fra simkortet?
telefon nummerere?
Bruke selve telefonen?
google restore sim card, eller recover sim card?
1: Ta ut SIM-kortet og skriv ned nummeret
2: Ring kundeservice til operatøren, snakk med en kundebehandler. Ikke si navnet ditt! Si at du har funnet en telefon, og lurer på hvem som eier den. Oppgi SIM-kortnummeret. Spør også om den er sperret, og om det evt. er noe du kan "gjøre for eieren".
3: Søk opp personen på telefonkatalogen, og let på facebook++ etter personopplysninger (fødselsdato er +5 internets)
4: Ring kundeservice igjen, utgi deg for å være personen som eier telefonen. Si at du har glemt PIN-koden. Om de spør etter personnummer, si at du ikke vil oppgi det over telefon.
5: Er du heldig får du PUK1, da får du laga ny PIN-kode og herja med telefonen så mye du vil
Sist endret av excubated; 8. desember 2010 kl. 00:06.
Hvis den har vært mistet i mer enn et par timer kan jeg garantere deg at simkortet er sperret uansett. Du vil bare få opp en melding om at telefonen ikke kan registrere seg i nettverket. Hvis du derimot var dum nok til å putte ditt eget simkort i telefonen så vil det også bli registrert, sett at den også er markert som stjålet, så er det ikke umulig at du kan få besøk av Onkel Blå.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Hva er det egentlig du vil ha ut fra simkortet?
telefon nummerere?
Bruke selve telefonen?
Vis hele sitatet...
telefonnummeret har jeg, vet hvem personen er, og alt sånn.
jeg ønsker å bruke telefonen til noe som f.eks ta bilder av mere shady ting, og ringe (hvis det er kontantkort) ubegrenset.
meeeeen ettersom jeg kan bli sporet, skal jeg levere tilbake telefonen.


p.s var en eller annen black metal trommis den tilhørte
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Av ren nysgjerrighet, hvorfor vil du bruke en stjålet mobiltelefon til å ta bilder? Spesielt en med ett såppas råttent kamera.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
vil ikke ha det lagret på MIN telefon