Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 876
very impotent freak
Delusional's Avatar
Har kjedet meg litt en stund, spilte litt bomberman på jippii.no og fikk lyst til å lage en clanside ting. Hehe, kanskje veldig ekstremt oppbrukt med tanke på aquabutton style på ting og fargevalget, det meste er gjort med airbrush, litt pixel arbeid, hehe.

Take a look guys: D-Elite

Btw, dette er en alphaversjon, har ikke gidda å validert og skjekket skrivefeil, osv. Men somsagt bare en alpha versjon.
veldig tøft,men ble ganske mye tomrom der.
copyright tror jeg passer bedre nederst på siden
bruk blått i stedet for grønt!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av jdG
bruk blått i stedet for grønt!
Vis hele sitatet...
grønt? Blågrønn, saken er at jeg prøver å bevege meg litt vekk fra den blåe trenden, det skjer langsomt men det skjer!
Man ser ikke linkene så godt i menyen når de er oransje, men ellers er det bra!
ikke hør på jdG

blått er en gjennomhullet farge!
Master debater
Dekilaz's Avatar
Likte designet, og jeg likte at jeg ikke fant en eneste orddelingsfeil da jeg leste meg gjennom den. Ellers kunne det vel være greit å få med at det er en bomberman-klan under "om elite".
Ministry of Love
sptz's Avatar
Er det noen spesiell grunn til at Major er en høyere ranket en General var litt forvirrende...