Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1489
Jeg har veldig lyst til å starte med Wow , men folk sier at man veldig fort avhengig av Wow.
Er dette sant men i såfall, kan man spille wow uten å ha alle expansion packene??
Nei... tror bare du blir avhengig av det hvis du er interessert i fantasy og lign. Prøvde det en gang selv og synes ikke det var noe særlig
Om du blir avhengig eller ikke avhenger helt av deg selv.
Det er tror folk mener med å bli avhengig er at det er så evig stort at du på en måte aldri blir ferdig.... der er alltid noe å gjøre ingame....
I tillegg er social delen svært bra.

Jeg gama wow når TBC kom ut, og det ble fort noen timer for mye. Sa til meg selv at jeg bare skulle spille når jeg ikke hadde noe annet å gjøre, og plutselig hadde jeg aldri noe jeg skulle ha gjort og alt for mye tid til gaming.

Det skader jo ikke akkurat å prøve wow, du kan jo bare slutte hvis det tar for lang tid
Avhengig blir vel feil ord. Man har bare lett for å sitte med dette istedet for å drive med produktive gjøremål, men om du allikevel sitter og ser tv eller spiller andre spill, så er det vel ingen forskjell?
Jeg synes jeg nesten var mer produktiv mens jeg spilte wow, fordi da måtte jeg liksom bli ferdig med leksene så fort som mulig sånn at jeg kunne spille litt mer (Fikk gode karakterer også)
anamnesis, enig med deg, og dere andre Takk for info, skal nokk prøve etter jul, vintern sitter jeg hjemme hele tiden uansett

Kan man spille uten expansion packene,det er MANGE forkjellige meninger
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg synes jeg nesten var mer produktiv mens jeg spilte wow, fordi da måtte jeg liksom bli ferdig med leksene så fort som mulig sånn at jeg kunne spille litt mer (Fikk gode karakterer også)
Vis hele sitatet...
Kanskje det kjære, men du var fortsatt avhengig (: ...
lol ........................
Det beste er vel å lese på blizzard sine sider ang. expansions.
Det fungerte fint før, men nå som cataclysm forandrer hele verdenen(?), er jeg usikker.
Hvor mye du spiller kommer helt an på deg selv som person, og dine prioriteringer. Det er mulig å ha et kontrollert forhold til gaming.

WoW er svært tidkrevende om du skal komme deg til 85 så fort som mulig, men om du holder på som meg og bare slapper av og tar det litt piano går det ganske greit å kompineres med det sosiale og skole/jobb.

Og ja, det går an å spille uten expansionpackene, selvom det blir litt kjedelig i det lange løp, i og med at du ikke får lagd
bloodelf, dranei, goblin, worgen og deathknight og gjort flere typer instancer o.l

Legger bare til at jeg spiller på Dunemaul EU, der det forøvrig er endel norske, men et flertall tyrkere.
Ja du kan spille WOW uten tilleggspakkene, men dette er kun frem til level 60!
Cataclysm kom jo i natt, så nå kan man levle helt opp til 85, men det er jo greit å starte med vanlig WOW for å prøve.

Men vær klar over det, utrolig mange blir avhengig!
Var det selv i åtte måneder, har lovt meg selv å ikke spille det igjen.

Behandle spillet med respekt, ellers sluker det deg!
ok, greit tusen takk for alle svar!
Sitat av SickBartender Vis innlegg
lol ........................
Vis hele sitatet...
Fantastisk innholdsrikt innlegg du har der.

Jeg har spilt WoW før og syntes det var ganske gøy, men sluttet etter en stund når jeg fant det uinteressant
Sist endret av Deadlock Radium; 7. desember 2010 kl. 18:07.
Ja det er det jeg har hørt før kjønner du, jeg orker ikke sitte inne HELE tiden
Sitat av rW. Vis innlegg
Men vær klar over det, utrolig mange blir avhengig!
Var det selv i åtte måneder, har lovt meg selv å ikke spille det igjen.

Behandle spillet med respekt, ellers sluker det deg!
Vis hele sitatet...
Word.
Var avhengig av spillet selv, var vanskelig å slutte! Og alle disse wow trådene er så sinnsykt fristende :/ Prøver å ikke gå inn på de, men som du ser, er ikke så lett.
Kan nok konkludere med at det varierer fra person til person hvordan spiller har effekt på deg. Om du har planer om å starte får du kjøpt en såkalt WoW BattleChest til rundt 250,- på bl.a ebgames. Den inneholder WoW + Burning Cruse expansion og 1mnd spilletid, som er nok tid til å gi det et godt intrykk av spillet.
Sitat av sali Vis innlegg
Kanskje det kjære, men du var fortsatt avhengig (: ...
Vis hele sitatet...
Joda, men hvem hadde flest lvl 80?
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Joda, men hvem hadde flest lvl 80?
Vis hele sitatet...
Jeg, fordi jeg er mer awesome enn deg <3 mihi
Ja 1 mnd burde vær nokk
Sist endret av SickBartender; 7. desember 2010 kl. 18:15.
Jeg var også avhengig, men hvor vanskelig er det å trykke "cancel subscription" på account management?
Sitat av sali Vis innlegg
Word.
Var avhengig av spillet selv, var vanskelig å slutte! Og alle disse wow trådene er så sinnsykt fristende :/ Prøver å ikke gå inn på de, men som du ser, er ikke så lett.
Vis hele sitatet...
Hehe, er i samme situasjon selv!
Har åtte gode venner som spiller WOW hele tiden!
Men jeg ser hvordan de er, og jeg vil ikke bli sånn igjen.
Går førsteåret på Medielinja, og jeg vet allerede nå at mitt skoleengasjement synker hvis jeg begynner igjen!

Men det er jo fordeler med WOW også da, ikke bare ulemper.
Heldigvis!
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg, fordi jeg er mer awesome enn deg <3 mihi
Vis hele sitatet...
Haha <3
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Ja 1 mnd burde vær nokk
Vis hele sitatet...
Ja, etter min første måned var jeg level 70, så det nok

Har du tenkt på hvilken server og faction da? Horde for life!
Sitat av rW. Vis innlegg
Hehe, er i samme situasjon selv!
Har åtte gode venner som spiller WOW hele tiden!
Men jeg ser hvordan de er, og jeg vil ikke bli sånn igjen.
Går førsteåret på Medielinja, og jeg vet allerede nå at mitt skoleengasjement synker hvis jeg begynner igjen!

Men det er jo fordeler med WOW også da, ikke bare ulemper.
Heldigvis!
Vis hele sitatet...
Vell, jeg går andre året media nå, men første året så fikk jeg jo sammenkjørt wow og programvare. Satt på skolen og lagde collage i Photoshop med bilde av alle charsa mine. lol. Det var da jeg akkurat hadde sluttet å spille, så savnet de ja :/ Måtte ha et samlet bilde av de.

Sitat av Huztle Vis innlegg
Ja, etter min første måned var jeg level 70, så det nok

Har du tenkt på hvilken server og faction da? Horde for life!
Vis hele sitatet...
HORDE! <3 titegn
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ja, etter min første måned var jeg level 70, så det nok

Har du tenkt på hvilken server og faction da? Horde for life!
Vis hele sitatet...


Horde har nok jeg tenkt på

Men server? er det servere? forskjellige? mange?
Jeg spilte på Grim Batol, og digget det!
Mange nordmenn i hvertfall!
Spilte på neptulon, jævlig mange svensker og nordmenn der! Det er en PvP server btw.
Sist endret av sali; 7. desember 2010 kl. 18:32.
Og hva skjer hvis man dør på Wow?
WOW har jeg alltid klart å holde meg unna, men fy faan som det frister å prøve...
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Og hva skjer hvis man dør på Wow?
Vis hele sitatet...
Du må gå til corpset ditt (liket ditt) og trykke "Ressurect", eller snakke med en engel ved gravplassen du kommer til. Hvis du ressurecter med denne engelen vil du få en debuff kalt "Ressurection Sickness" som bl.a ødelegger litt utstyr (kan repareres) og gjør deg generelt dårligere i en periode av 10minutter. Du vil ikke få den debuffen i en level under 10. Men alt slikt finner du ut av under veis. Guidingen på spillet har begynt å bli ganske bra nå, ganske så nybegynnervenlig.

Får nesten håpe spillerne blir sånn snart og.
Sist endret av Huztle; 7. desember 2010 kl. 18:39.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ja, etter min første måned var jeg level 70, så det nok

Har du tenkt på hvilken server og faction da? Horde for life!
Vis hele sitatet...

Ja, fordi du levla ditt alene


Neida, bare tuller.


Et tips jeg kan gi er å faktisk lese quest, eller hvert fall se hvor alt er. Mye mer effektivt å gjøre flere quest på ett sted, for å så kunne gi dem alle inn til senere tid.

WoW kan være litt som å lære seg musikk. Det kan komme motgang, men da må du som person bare bite tennene sammen og prøve igjen. WoW er i syvende og sist ganske gøy når du først får litt "skills".